تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798646301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ توافقي را امضا نمي کنيم مگر اينکه تمام تحريمها همان روز لغو شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۲۹ق.ظ)
پيام روحاني به غرب؛ هيچ توافقي را امضا نمي کنيم مگر اينکه تمام تحريمها همان روز لغو شود موج - رييس جمهوري در مراسم روز ملي فناوري هسته اي با تاکيد بر اينکه ايران اسلامي از مسير دستيابي به فناوري هسته اي عقب نخواهد نشست، گفت: ايران هيچ توافقي را امضا نمي کند مگر اينکه تمام تحريمهاي اقتصادي در همان روز، لغو شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني در اين مراسم که سخنانش با تشويق پي در پي حاضران همراه بود، با اشاره به اينکه منطق و اعتدال ايران بر افراط گرايي پيروز شد، گفت: ايران هيچ توافقي را امضا نمي کند مگر اينکه تمام تحريمهاي اقتصادي در همان روز، لغو شوند.
رييس جمهوري تفاهم هسته اي را اولين گام در مسير تعامل سازنده با جهان دانست و با تاکيد بر اينکه اين تفاهم به نفع همگان است، گفت: ايران دست دوستي خود را به سمت همه کشورهايي که مي خواهند در چارچوب احترام و منافع مشترک کار کنند، دراز مي کند.
روحاني با اشاره به اينکه هر جايي که ملت ايران اراده کرد کاري انجام دهد، موافقت و يا مخالفت قدرتهاي دنيا، تاثيري در تحقق اين اراده نداشت، افزود: ما در عين حال دنبال شکست و باخت کسي در مذاکرات هسته اي نيستيم، ما دنبال احقاق حقوق خود و دنبال مذاکرات برد – برد به نفع منطقه و جهان هستيم.
رييس جمهوري اظهارداشت: اگر دنبال اين باشيد که ملت ايران را از توسعه و اقتدار ملي بازداريد، تا ابد نخواهيد توانست. ملت ايران در مسير توسعه علمي راه خود را ادامه مي دهد و ما از فناوري صلح آميز هسته اي دست برنمي داريم.
روحاني با اشاره به اينکه ملت ما ايستادگي و مقاومت کرده، گفت: امروز روزي است که دانشمندان هسته اي ايران يعني اقتدار علمي و سرداران بزرگ خط ديپلماسي ما يعني اقتدار سياسي، در کنار هم قرار گرفته اند و اقتدار بزرگ ملي ما را آفريده اند.
رييس جمهوري اظهارداشت: امروز به جهانيان مي گوييم مسير اعتدال، منطق مذاکره، صلح، آرامش، کرامت انسانها و ثبات منطقه بر افراطي گري ، منطق زور و خشونت و تحريم غلبه کرد و پيروز شد.
روحاني با تاکيد بر اينکه دنيا امروز مسير تکريم ملت را شروع کرده و مسير تحريم، فشار و تهديد را قدم به قدم درحال کنار گذاشتن است، تصريح کرد: ما هيچگاه نمي خواهيم در اين مذاکرات کسي را شکست دهيم.
وي در ادامه با اشاره به تحولات منطقه گفت: هر کس به کمک تروريست‌ها رفته در پايان ضرر کرده است. از سرنوشت صدام درس بگيريد. اگر بمباران شيميايي و تجاوز جواب مي‌داد،‌ صدام جواب مي‌گرفت. اين راه را ادامه ندهيد چون آن مسير ناصحيح است. وي افزود: دست به دست هم بدهيد و آتش بس را در منطقه برقرار کنيد و به مردم يمن کمک کنيد. بدانيد آينده مردم يمن به دست مردم يمن خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن