تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش قيمت گوشت مرغ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۵۱ق.ظ)
کاهش قيمت گوشت مرغ موج - رئيس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتي از کاهش شديد قيمت ها خبر داد و گفت: هر کيلوگرم گوشت مرغ در ميادين عمده فروشي تا حدود 5 هزار تومان هم عرضه مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد يوسفي گفت: قبل از عيد اين نرخ ها به بالاي 7500 تومان هم رسيده بود که در سطح خرده فروشي باز هم بيشتر عرضه مي شد.
وي گفت: به دليل کاهش قابل توجه تقاضا و همچنين افزايش عرضه بخشي از گوشت ذخيره سازي شده، قيمت ها در حال حاضر به ضرر توليد کننده است و با اين روند ميزان جوجه کشي براي فصل آينده کاهش خواهد داشت.
يوسفي گفت: با توجه به اينکه ماه مبارک رمضان را در پيش داريم از دولت مي خواهيم از طريق شرکت پشتيباني امور دام براي خريد مازاد عرضه و ذخيره سازي آن اقدام کند تا علاوه بر ساماندهي قيمت ها از ضرر توليدکنندگان نيز جلوگيري شود.
رئيس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتي تاکيد کرد: هدف ما نه گرانفروشي است و نه مي خواهيم توليد کننده ضرر کند و اگر سياست هاي تنظيم بازار به موقع و با هوشمندي اجرا شود مي توانيم به ثبات نسبي در توليد و عرضه گوشت مرغ و همچنين تعادل قيمت ها حرکت کنيم.
وي پيش بيني کرد روند کاهش قيمت ها تا آخر فروردين و حتي اوايل ارديبهشت ادامه يابد چون تقاضا کشش اين عرضه را ندارد و ادامه اين روند به برنامه هاي وزارت جهاد کشاورزي بستگي دارد.
رئيس انجمن صنفي پرورش دهندگان مرغ گوشتي گفت: ظرفيت توليد 2 ميليون 100 هزار تن گوشت مرغ در سال را داريم که معمولا ده درصد اين ميزان مازاد برنياز داخلي است.
يوسفي افزود: اگر دولت از صادرات اين محصول حمايت کند مي توانيم به اقتصادي شدن توليد در اين صنعت در روندي پايدار اميدوار باشيم.
اين صنعت به مديريت کامل زنجيره توليد و مصرف (مزرعه تا سفره) نياز دارد. در توليد گوشت مرغ در ايران از هورمون رشد استفاده نمي شود.
وي گفت: در کشورهاي خارجي گوشت مرغ در مدت 33 روز توليد مي شود که در ايران 55 روز است و روند طبيعي دارد و معمولا سليقه مصرف کنندگان در داخل استفاده از مرغ هاي درشت است البته مرغ هاي کوچک بهتر است چون چربي و ضايعات کمتري دارد و اقتصادي تر هم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن