تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798583167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجراي كيسه پر از سكه در بوشهر! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ماجراي كيسه پر از سكه در بوشهر!
اين افراد همان دلواپس‌هاي ناراحت از اين هستند كه رئيس‌جمهور، اعتدال گراست. بنابراين تيم رسانه‌اي اش هم نه چپ است و نه راست بله اعتدالي است.
کد خبر: ۴۸۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ - 09 April 2015


جوان است و پر انرژي. جوان است و مي‌خواهد خدمت كند و برايش افتخار است در دولتي جاي دارد كه نه به سمت اصولگرايان و نه به سمت اصلاح‌طلبان گرايش دارد. طاهره قيومي، رئيس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات دفتر رئيس‌جمهوري است و مي‌گويد با تلاش خود به اين جايگاه رسيده است. او از سن پايين كار در رسانه‌ها را آغاز كرد و در صداوسيما مي‌توان رزومه‌اي از او خواند. روابط عمومي بخش مناطق آزاد كيش هم در پرونده اش است. او مي‌گويد كه ويرانه از دولت قبل تحويل گرفته است و تلاش كرده تا بخشي كه اداره‌اش را برعهده دارد به بهترين نحو، اصلاح و اداره شود. مدتي شايعه شد كه از اقوام رئيس‌جمهور يا يكي از دولتمردان است اما او اين موضوع را تكذيب مي‌كند و به بيان روايتي از نحوه آشنايي با دكتر حسن روحاني مي‌پردازد.


متن گفت‌وگوي طاهره قيومي با «آرمان» را در ادامه مي‌خوانيد:
  
  كارنامه كاري شما را بخواهيم مرور كنيم، در ابتدا مجري برنامه صداو سيما بوديد. چرا صداوسيما را انتخاب كرديد؟


من صرفا مجري نبودم و كارم را با خبرنگاري شروع كردم. 15 ساله بودم كه كار راديو را به عنوان گزارشگر برنامه آغاز كردم و در 18 سالگي، به‌طور مشخص روي آنتن براي اجراي برنامه زنده خبري به عنوان گوينده خبر رفتم و در كنار آن هم خبرنگاري و نويسندگي مي‌كردم. 


  آخرين سمتي كه در صداوسيما داشتيد چه بود؟


 دبير و سردبير خبر استان تهران آخرين مسئوليت من در اداره پخش كل اخبار سيما بود. 


  در آن مدتي كه در صداو سيما فعاليت مي‌كرديد در كدام سمت‌ها مسئوليت داشتيد؟


تهيه‌كننده روي خط تهران، مدير توليد بيداري اسلامي، سردبير لبيك، موسم حج و... بودم. 


  پس كار اجرايي انجام نمي‌داديد؟


 كار اجرايي خيلي محدود بود.


  خودتان خواستيد؟


 پيشنهاد شد و من هم كار اجرا را انجام دادم اما نه به صرف اينكه حكم كاري من اين باشد چون مسئوليت و حكم من سردبيري خبر بوده است. 


  شما قبلا در منطقه كيش مسئول روابط عمومي بوديد. درست است؟


بله. مديركل روابط عمومي بين‌الملل بودم. من همزمان با كار دولت به منطقه آزاد كيش دعوت شدم و به عنوان مديركل روابط عمومي منصوب شدم. بهار سال 92 رئيس‌جمهور ‌ميهمان ما در كيش بودند و در آن سفر به من پيشنهاد شد كه اگر علاقه‌مند هستم مي‌توانند در دفتر رئيس‌جمهور همكاري داشته باشم من هم خيلي علاقه‌مند بودم، وقتي دعوت شدم به رياست‌جمهوري آمدم. 


  برخي شايعات در اين راستاست كه شما نسبت فاميلي نزديكي با آقاي رئيس‌جمهور داريد صحت دارد؟


من هيچ نسبت فاميلي با آقاي رئيس‌جمهور ندارم. 


  پس چطوري اين همه پله ترقي را طي كرديد؟


من هيچ نسبت فاميلي نه با شخص رئيس‌جمهور بلكه با هيچ يك از دولتمردان ندارم. با صداي بلند و با افتخار مي‌گويم من طاهره قيومي متولد بهار 1361، فوق ليسانس روابط بين‌الملل دارم. تلاش كردم، درس خواندم، كار كردم و تمام پله‌ها را با اتكا به خدا و تلاش خودم بالا آمدم. هر جا كار كردم سعي كردم بهترين نوع كارم را ارائه بدهم و براي همين كارم ديده شد. در سن خيلي كم در صداوسيما مسئوليت گرفتم و در سن بسيار پايين برنامه زنده را در راديو شروع كردم. تنها كار و تلاش من ديده شد و بر همين اساس به نهاد رياست‌جمهوري دعوت شدم. 


  اصلا چه شد در سن پايين وارد راديو شديد؟


در مدرسه يك برنامه براي اولياء اجرا كردم كه يكي از اوليا تهيه‌كننده راديو بود. من آن زمان سوم راهنمايي بودم ايشان اجراي من را در مدرسه ديد و به واسطه دخترشان كه همكلاسي من بود دعوت شدم به راديو و تست دادم. 


  پس استارت موفقيت‌هايتان از آنجا بود؟


بله، استارت از آنجا بود. هيج كس سفارشم را در هيچ كاري نكرد. فقط و فقط لطف خدا بود و به جز لطف خدا هيچ چيز ديگري در كار نبود. به خودم مي‌بالم، دست پدرم و مادرم را مي‌بوسم كه هميشه حمايتم كردند. با وجود اينكه خيلي زود ازدواج كردم و در حال حاضر هم دختر 10 ساله دارم. تحصيلات عاليه داشتم و در شغلم پيشرفت كردم. يك قدري جوان‌هاي ما باور داشته باشند كه خدای بزرگي هست كه فقط بايد به او اعتماد كنند و تا امروز نشده كه چيزي را از ته دل از او بخواهم و او به من ندهد چون به آن باور دارم. 


  روابط عمومي نهاد رياست‌جمهوري نسبت به دولت خيلي وسيع‌تر شده است و افراد متعددي از جمله دكتر آشنا، آقاي صادق، اسماعيلي و واعظي‌زاده فعاليت دارند. چرا اين ميزان ازدحام وجود دارد؟


آقاي آشنا مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور هستند.


  يعني ايشان ارتباطي به روابط عمومي ندارد؟


خير؛ اما من از نظراتشان استفاده مي‌كنم. چون مشاور فرهنگي آقاي روحاني هستند. يك بخشي از كار روابط عمومي فرهنگي است. ما در اين بخش كار تبليغاتي، فرهنگي و تلويزيوني داريم. آقاي صادق مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور هستند به تبع ايشان بايد به من خط مشي بدهد ايشان هم به من كمك مي‌كند. آقاي اسماعيلي معاون ارتباطات دفتر رئيس‌جمهور است. لذا رئيس بنده ايشان هستند. آقاي اسماعيلي به عنوان ارتباطات خط مشي سياست‌گذاري‌ها در شوراي اطلاع‌رساني كه همين اعضا كه شما فرموديد در آن عضو هستند به اتفاق آقاي نهاونديان چيده مي‌شود به من مجري چون روابط عمومي كار اجراست ابلاغ مي‌شود و من عملا كار را انجام مي‌دهم. اينكه كسي فكر مي‌كند تيم رسانه‌اي رئيس‌جمهور چند گانه است چون علم ندارد چون كسي تا الان توضيح نداده است آقاي صادق به عنوان يك مشاور رسانه به شخص رئيس‌جمهور مشاوره مي‌دهند همينطور به ما‌ها كه تيم اجرايي هستيم. آقاي آشنا در حوزه فرهنگ و آقاي اسماعيلي معاون ارتباطات است كه رئيس بنده هستند. 


  شنيده‌ها حاكي از آن است كه شما در سفر بوشهر كيف پر از سكه برديد. ماجرا از چه قرار است؟


من كه در جريان نبودم و اطلاع ندارم در كيف چه كسي سكه پيدا شده است و ماجرا از چه قرار بود. ماجرا را صددرصد تكذيب مي‌كنم و اصلا اينطور نبوده است. در سفر بوشهر يك خانم جوان با استعدادي كه خيلي خاطرات جواني من را زنده كرد به‌نام خانم عبدا...ي با اشتياق و با ذوق خطاب به رئيس‌جمهور گفت: شما نگران دلواپس‌ها نباشيد ما جوانها پشت شما هستيم و با افتخار كار مي‌كنيم و از رئيس‌جمهور تشكر كرد. اين خانم كه 23-24 ساله بود عضو تيم فوتسال استان هم بود و بالاترين راي شوراي شهر را آورده بود و به عنوان نماينده شوراي شهر آمد و حرف زد. ايشان كه از سن پايين آمد، سر و صداي فوق‌العاده‌اي شد. سخنراني ايشان همه را به وجد آورد خيلي هيجاني بود. ايشان از سن كه پايين آمد، او را نزد رئيس‌جمهور بردم تا آقاي روحاني به ايشان تفقدي كند. ايشان هم علاقه‌مند بود رئيس‌جمهور را از نزديك ببيند آقاي رئيس‌جمهور ايشان را ديد و تشكر كرد. اين رفتار من باعث شد كه دلواپس‌ها غصه بخورند، ناراحت بشوند و دلواپس‌تر شدند لذا گفتند قيومي با سكه پر پول رفت محضر رئيس‌جمهور و سكه‌ها را تحويل داد و آمد وا... ما نه سكه داديم و نه سكه داريم. 


  اين اتفاق فقط در سفر بوشهر افتاد؟


فقط در سفر بوشهر افتاد. 


  ظاهرا در سفر قم قهري صورت گرفت؟


به هيچ عنوان قهري در كار نبود. ما با هم خوب هستيم و آنقدر كار داريم كه برايشان سوال شده كه چرا اينها آنقدر خوب دارند كار مي‌كنند. يك روز مي‌گويند تيم منسجم نيست، يك روز مي‌گويند آقاي آشنا چه مي‌گويد، يك روز مي‌گويند آقاي صادق چه مي‌گويد، يك روز آقاي اسماعيلي چه مي‌گويد، همه داريم با هم كار مي‌كنيم. اين افراد همان دلواپس‌هاي ناراحت از اين هستند كه رئيس‌جمهور، اعتدال گراست. بنابراين تيم رسانه‌اي اش هم نه چپ است و نه راست بله اعتدالي است. هر واكنشي موجب ناراحتي هم اصولگراها و هم اصلاح‌طلب‌ها مي‌شود. ما روي خط اعتدال هستيم به هيچ عنوان از هيچ كسي خط نمي‌گيريم به جز رئيس‌جمهورمان. 


  شكايت‌تان به خبرگزاري مهر به كجا رسيد؟


آخرين خبري كه دارم با قرار وثيقه آزاد هستند. 


  چند شكايت شد؟


سه شكايت شد. من به تنهايي نبودم. با آقاي پيوندي و آقاي نهاونديان يعني سه نفر بوديم كه شكايت كرديم و چون شخصيت مقام كشوري بوديم هم شايعه هم خبر كذب و هم تهمت بود. لذا مدير مسئول محكوم شد. منتها اينكه الان چه حكمي برايش صادر شد را پيگيري نكردم به دليل اينكه معاونت حقوقي پيگيري مي‌كند. 


  خيلي از وزرا بر اين ادعا بودند كه يك ويرانه را تحويل گرفتند. آيا اين جمله درباره روابط عمومي هم صدق پيدامي كند؟


من هم يك ويرانه تحويل گرفتم. اينجا كار اصولي و حرفه‌اي صورت نگرفته بود. كارها خيلي سنتي بود. من از خرداد 92 كه به اين مسئوليت منصوب شدم اداره رصد و مانيتورينگ را راه انداختم، شبكه‌هاي داخلي و خارجي تلويزيوني، شبكه‌هاي داخلي و خارجي، راديويي را راه‌اندازي كردم. اداره رصد سايت‌ها و خبرگزاري‌ها و اداره ارتباطات را راه‌اندازي كردم. اينجا اداره‌اي بود كه خيلي منظم و تخصصي كار نمي‌كرد ولي در حال حاضر خيلي تخصصي كار مي‌كنند. سايت اخبار ما با رويكرد جديد و با سبك خبرنويسي نوين كارش را شروع كرد و با سرعت عمل بسيار بالا تقريبا اخبار رئيس‌جمهور به لحظه روي سايت مي‌رود و خيلي خوب كارها پيش رفته است برخلاف آنچه  گذشته بود. اينجا هم يك ويرانه بود و كار تبليغاتي و عملياتي نمي‌شد بلكه كارها خيلي روتين و سطحي بود. الحمدا... كارها خيلي خوب دارد پيش مي‌رود. 


  سال 93 را چطور ديديد؟


سال 93 بزرگ‌ترين آرزوي طاهره قيومي محقق شد؛ پاركاب دولت اعتدال پشت سر رئيس‌جمهور بايستد و كار كند.


  و سال94 چطور؟


آرزو مي‌كنم با همين توان و با همين انرژي بتوانم در پشت سر رئيس‌جمهور خدمت كنم. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن