تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803348678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران با برپايي جشن هاي ميلاد حضرت فاطمه (س) عطرآگين مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵ب.ظ)
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران: تهران با برپايي جشن هاي ميلاد حضرت فاطمه (س) عطرآگين مي شود موج - معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گراميداشت مقام زن و مادر جشن ها و برنامه هاي متنوع با عنوان «نگين آفرينش» و «همراز ياس» در سطح مناطق و محلات شهر تهران برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين ميثم امرودي با اعلام اين خبر، نقش زنان را در هدايت جامعه بسيار شاخص دانست و اظهار داشت: خانواده به‌عنوان کوچک‌ترين، مؤثرترين، قوي‌ترين و مهم‌ترين نهاد اجتماعي مي‌تواند نقش فرهنگي و اجتماعي را مديريت کرده و به بهترين شکل ممکن کارکرد خود را ايفا کند که در اين ميان نقش زنان و مادران جامعه در تربيت نسل و زمينه‌سازي براي تحول فرهنگي و ترويج سبک زندگي اسلامي ايراني بسيار تأثيرگذار است.
وي اعلام کرد: همزمان با ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌هايي ويژه بانوان شهروند و شاغل در قالب‌هاي جشن، نشست، نمايشگاه، کارگاه آموزشي، جشنواره، اجراي برنامه‌هاي نمادين، معرفي و تجليل از چهره‌هاي شاخص، رونمايي از آثار و دستاوردهاي حوزه زنان و ... همراه با اجراي برنامه‌هاي شاد فرهنگي، مسابقه، موسيقي سنتي، مولودي‌خواني و اهداي بسته‌هاي فرهنگي در سطح شهر تهران برگزار مي‌شود.
امرودي با اشاره به اينکه سال 1394 که بانام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) آغازشده است، افزود: امسال با بهار فاطمي فرصت ارزشمندي فراهم‌شده که در ذيل توجهات آن حضرت، علاوه بر کوشش براي اعتلا فرهنگ و سيره فاطمي، زمينه‌اي براي پرداختن ويژه به موضوع زن و جايگاه آن در جامعه باشد.
وي در ادامه گفت: اين فرصت مي‌تواند شامل مجموعه‌اي از برنامه‌ها و فعاليت‌ها در جهت تکريم زنان، ارتقا قابليت‌ها و توانمندي‌هاي آنان، ارتقاء و بهبود شاخص‌هاي شهري براي زندگي زنان، ترويج سبک زندگي اسلامي - ايراني و اهداف و مأموريت‌هاي متنوع و گسترده ديگر باشد.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران همچنين با اشاره به اجراي برنامه‌هاي "نگين آفرينش" در سطح محلات، گفت: در محتواي برنامه‌ها با تأکيد بر منويات مقام معظم رهبري به‌ضرورت مديريت اقتصادي در زندگي و توجه به الگوي صحيح خريد و مصرف و به موضوعات فرهنگي ازجمله ترويج فرهنگ عفاف، پاک‌دامني، نجابت، حجاب و تحکيم بنيان خانواده با الگو قرار دادن زندگي حضرت فاطمه (س) و توجه همه‌جانبه به همهٔ نقش‌هاي زن در خانواده، پرداخته خواهد شد.
امرودي در خصوص برگزاري جشن‌هاي "همراز ياس" گفت: ترويج سبک زندگي حضرت زهرا (س) در موضوعاتي نظير سادگي و مهرباني، افزايش آگاهي‌هاي جامعه نسبت به نقش‌هاي چندگانه، مؤثر و پوياي زنان در خانواده و جامعه و افزايش آگاهي بانوان نسبت به نقش کليدي آنان در مديريت اقتصاد خانواده ازجمله اهداف شهرداري تهران در اجراي برنامه همراز ياس به شمار مي‌رود.
وي ضمن تأکيد بر اينکه چنين برنامه‌هايي سبب تقويت جايگاه سراي محلات، کانون‌ها و گروه‌هاي محلي بانوان خواهد شد، عنوان کرد: افزايش آگاهي بانوان نسبت به تأثير حجاب و عفاف بر جامعه اسلامي و محيط کار و بهبود وضعيت زنان در محيط شهري ديگر اهداف ما را در برگزاري برنامه‌هاي هفته زنان تشکيل مي‌دهد.
به گفته معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، جشن‌هاي "همراز ياس" براي بيش از 10000 نفر از بانوان شاغل در تمامي حوزه‌هاي شهرداري تهران از 21 فروردين تا 27 فروردين‌ماه برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن