تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق یک قصه قدیمی در طبیعت! +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


داستان مرغابی و لاک پشت؛
تحقق یک قصه قدیمی در طبیعت! +تصاویر
انتشار چند عکس از راسویی که سوار برپشت دارکوب پرواز را تجربه می کند، مردم را شگفت زده کرد و اکنون بسیاری از خود می پرسند، آیا حیوانات داستان ها را به حقیقت تبدیل می کنند، یا برخی از داستانها حقیقت دارد؟




به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، دست کم یک داستان در ذهن بسیاری از ایرانی ها یادآور خاطرات دوران کودکی است و آن داستان کمک دو مرغابی به یک لاک پشت برای تجربه پرواز در کتاب فارسی کلاس اول ابتدایی است.   اما این بار داستان به نوع دیگری به حقیقت نزدیک شد و آن کمک دارکوب به راسو برای تجربه پرواز بود، که عکس های آن را یک عکاس غیر حرفه ای غربی در اینترنت منتشر کرده است.   یک عکاس غیرحرفه‌ای موفق شد از این اتفاق باورنکردنی عکس بگیرد. او می گوید در یک پارک در شرق لندن، یک راسوی کوچک سوار دارکوب شد تا پرواز را تجربه کند!   مارتین لومِی همراه با همسر خود برای قدم زنی به آنجا رفته بود؛ اما ناگهان متوجه اتفاقی عجیب شدند. مارتین می‌گوید: "زمانی که دوربین چشمی را کنار گذاشتم تا با دوربین عکاسی عکس بگیرم، آن دارکوب پرواز کرد و تقریبا به سمت ما می‌آمد. به یک باره دیدیم که یک پستاندار کوچک پشت آن دارکوب سوار شده است. دارکوب نیز تقلا می‌کرد تا جان خودش را نجات دهد."  





  العالم 206  



۱۸/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن