تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت مردم در استان کرمانشاه رضايت بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۴۳ب.ظ)
رييس سازمان حفاظت از محيط زيست کشور: مشارکت مردم در استان کرمانشاه رضايت بخش است موج - دکتر معصومه ابتکار معاون رييس جمهور و رييس سازمان محيط زيست کشور به همراه استاندار و مدير کل محيط زيست استان با آيت الله علما امام جمعه کرمانشاه ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ وي در سخناني به نقش بزرگان و علماي دين در ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست اشاره کرد و اظهار کرد: توجه ويژه اسلام و بزرگان ديني به رعايت و حفاظت محيط زيست تاثيرات زيادي بر نهادينه شدن فرهنگ احترام به محيط زيست داشته و اميدوارم که اين نقش به همراه اقدامات دولت به ايجاد محيطي پاک و سالم بيانجامد.
وي مشارکت مردمي در مسائل زيست محيطي را با اهميت خواند و افزود:نهادينه شدن فرهنگ نگهداري از محيط زيست مهمترين عامل موثر حفظ آن است که اين مشارکت در استان کرمانشاه رضايت بخش است که نمونه آن جنبش ترک شکار بود که در چندين شهر اين استان برگزار شد.
معاون رييس جمهور به مسئله ريزگردها نيز اشاره کرد و گفت: منشاء اصلي کانون ريزگردها در کشورهاي همسايه و حوزه خليج فارس قرار دارد که متاسفانه عدم ثبات و امنيت داخلي آنها، امکان اعزام تيمهاي کارشناسي براي مذاکره به منظور يافتن راه حل را فراهم نمي سازد.
وي ادامه داد: از برخي کشورهاي آفريقايي نيز که دچار خشکسالي شده اند شاهد ورود ريزگرد به کشورمان هستيم که مجموع اين شرايط و رفع مشکل ريزگردها، کمک و همکاريهاي بين المللي و منطقه اي را مي طلبد. همچنين قرار شده بود که سازمان ملل متحد براي رفع مشکل ريزگردها صندوق حمايت مالي تشکيل دهد که تاکنون محقق نشده است.
وي در ادامه از مصوبه دولت در سال گذشته و تخصيص اعتباراتي به منظور مهار کانونهايي که منشاء داخلي دارند خبر داد و گفت: يکسري برنامه هاي بلندمدت در دست طراحي و اجراست تا با همکاري وزارتخانه هاي کشور و بهداشت و درمان و همچنين سازمان جنگلها و مراتع اقدامات لازم صورت گيرد.
ابتکار در پايان ابراز اميدواري کرد: با انجام برنامه هاي در دست اقدام در داخل کشور و همچنين همکاريهاي منطقه اي، بزودي شاهد رفع اين مشکل که در مناطق غربي مانند استان کرمانشاه از نمود بيشتري برخوردار است، باشيم
در اين ديدار آيت الله علما نيز با اشاره به جايگاه محيط زيست در اسلام، مشارکت مردم در برنامه هاي دولت را مصداق شعار امسال مقام معظم رهبري برشمردند و خواستار توجه بيشتر مردم و دولت به سرمايه هاي خدادادي در اين استان گرديدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن