تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798540077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادفلاح:انتقاد پیشکسوتان چیزی را عوض نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نژادفلاح:انتقاد پیشکسوتان چیزی را عوض نمی‌کند
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از اینکه من به پرسپولیس بیایم برای هدایت این تیم با افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ صحبت شده بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره وضعیت قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد ما با او برای این فصل و همچنین فصل آینده است.

وی ادامه داد: من به هواداران و اصحاب رسانه اطمینان می‌دهم که رقم قرارداد برانکو با پرسپولیس سنگین‌تر از قراردادهای برخی مربیان داخلی نیست و مشابه آن است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: میزان بدهی مالیاتی برانکو 78میلیون تومان بود که این مبلغ اصل آن است هرچند که بسیاری اعتقاد دارند که این مبلغ را باید فدراسیون فوتبال پرداخت می‌کرد که البته این اتفاق نیفتاد هرچند 160میلیون تومان هم جریمه مالیاتی برای برانکو در نظر گرفته شده است و قرار است ما امروز بخشی از پیش‌پرداخت این مربی را به وی بپردازیم تا برانکو از این پیش‌پرداخت بدهی مالیاتی‌اش را بدهد تا بتواند وارد کشورمان شود. ما هم تلاش می‌کنیم که برانکو بتواند چهارشنبه وارد کشورمان شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو فردا روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند یا نه، افزود: این موضوع به تشخیص خود این مربی بستگی دارد و شاید روی نیمکت بنشیند و شاید هم این کار را نکند اما حتماً پیش از بازی با بازیکنان دیدار خواهد کرد و اگر روی سکو بنشیند نقطه‌نظرات خود را به حسین عبدی خواهد گفت.

نژادفلاح درباره اظهارات امیر عابدینی که گفته بود درخشان را استعفاء دادند تا برانکو بیاید و پیش از این با این مربی تمام کرده بودند، افزود: الآن ابتدا یا انتهای این کار مهم نیست بلکه مهم این است که در این شرایط این اتفاق بیفتد و ما باید به تیم شوک مثبتی وارد می‌کردیم البته خود درخشان هم استعفاء داده بود و ما با استعفای او موافقت کردیم.

وی تصریح کرد: موضوعی که باید بگویم این است که قبل از اینکه من به پرسپولیس بیایم با برانکو قطبی برای حضور در پرسپولیس صحبت شده بود اما خودم احساس کردم شاید در آن مقطع اگر تغییر مربی انجام می‌شد همان رفتاری که با دایی شده بود با درخشان هم می‌شد که این مسئله و این نوع رفتار را نمی‌پسندم و باید در فضای مناسب‌تری این اتفاق می‌افتاد. البته من پیش از این در فضاهای جداگانه‌ای با بازیکنان و سرمربی تیم صحبت کردم که آنها فرصت خواستند و ما هم این فرصت را در اختیارشان قرار دادیم و اما وقتی درخشان به باشگاه آمد و گفت که می‌خواهد استعفاء‌دهد در ابتدا مخالفت کردم اما وقتی دیدم که او بر این تصمیم مصمم است این مسئله را رسانه‌ای نکردیم و سپس با برانکو قرار ملاقات در استانبول گذاشتیم و بامداد دیروز هم من به ترکیه رفتم و یک روز کاری فشرده با برانکو داشتیم و سپس درباره همه موارد مطرح شده به توافق رسیدیم.

وی در ادامه گفت: خودم به شدت علاقه‌مند بودم که از مربی داخلی برای پرسپولیس استفاده کنیم چرا که پیشکسوتان پرسپولیس سرمایه‌های این باشگاه هستند اما ما که در فصل نقل و انتقالات به دنبال مربی نبودیم بلکه زمان خواستیم این کار را انجام دهیم که اغلب مربیان مسئولیت داشتند و مربی بیکار کم است و این موضوع شانس ما را کاهش داد. البته باید بگویم برانکو مربی بی‌ایرادی نیست اما در این شرایط همه پیشکسوتان باید از پرسپولیس حمایت کنند چرا که برانکو مربی بزرگی است و مخالفت پیشکسوتان چیزی را عوض نمی‌کند جز گرفتن انرژی از باشگاه و سرمربی تیم.

نژادفلاح اظهار داشت: از پیشکسوتان و هواداران خواهش می‌کنم فردا فارغ از اینکه چه کسی سرمربی پرسپولیس به ورزشگاه بیایند و ضمن حمایت از بازیکنان به تیم روحیه بدهند. در همین راستا همه بلیت‌های بازی فردا خریداری شده و هواداران می‌توانند رایگان به استادیوم بیایند.

وی در پایان گفت: لازم است در پایان صحبت‌هایم از حسین هدایتی که حمایت خاصی از پرسپولیس برای خرید بلیت‌های بازی فردا و همچنین پرداخت بخشی از پیش‌پرداخت‌های بازیکنان کرده تشکر کنم و بابت کمک‌های مالی از او سپاسگزارم.


1394/01/18 11:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن