تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با شرکت 16 تیم مسابقات قهرمانی فوتسال در قلعه‌گنج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با شرکت 16 تیم
مسابقات قهرمانی فوتسال در قلعه‌گنج برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان قلعه‌گنج گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال این شهرستان جام شهدای گمنام با برتری تیم ستاد نماز جمعه قلعه‌گنج پایان یافت.

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی فوتسال در قلعه‌گنج برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، تیم فوتسال ستاد نمازجمعه قلعه‌گنج در فینال جام شهدای گمنام این شهرستان با نتیجه دو بر یک بر تیم شهید ببربیان غلبه کرد و قهرمان این مسابقات در رده بزرگسالان شد. رئیس اداره ورزش و جوانان قلعه‌گنج امروز در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این مسابقات که با عنوان یادواره شهدای گمنام طی 12 روز برگزار شد، 16 تیم حضور داشتند.
هوشنگ فلاحی افزود: این تیم‌ها در چهار گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که بعد از انجام مسابقات گروهی هشت تیم به مرحله دوم راه یافتند.
وی اظهارداشت: ادامه مسابقات به شکل حذفی برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های ستاد نماز جمعه و شهید ببربیان مسابقه فینال و تیم‌های شهید رضا شه‌دوستی و پدیده مسابقه رده‌بندی را برگزار کردند. رئیس اداره ورزش و جوانان قلعه‌گنج تصریح کرد: تیم سپاه ناحیه قلعه‌گنج نیز جام اخلاق این مسابقات را از آن خود کرد و جایزه نقدی به همراه کاپ مخصوص و حکم ورزشی نیز به این تیم اهدا شد.
فلاحی مرتضی خارایی بازیکن تیم ستاد نماز جمعه را به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی کرد و گفت: به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی و حکم ورزشی اهدا شد.
انتهای پیام/2655/س20

94/01/18 - 11:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن