تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821063357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه مجسمه های استاد هادی ضیاءالدینی در سنندج افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نمایشگاه مجسمه های استاد هادی ضیاءالدینی در سنندج افتتاح شد خبرگزاری پانا:با همکاری حوزه هنری استان کردستان ، دومین نمایشگاه مجسمه آثار استاد دکتر هادی ضیاء الدینی در سالروز بمباران شیمیایی حلبچه و گرامیداشت شهدای این شهر در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد .
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ فروردين ساعت 10:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،در این نمایشگاه که ساعت 17 روز دوشنبه 25 اسفند ماه 93 به مناسبت سالروز بمباران شیمایی حلبچه  با حضور امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان و هنرمندان و علاقه مندان آثار این استاد توانمند استان وکشور افتتاح شد تعداد 30 اثر از آثار حجمی استاد هادی ضیاء الدینی در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است . این نمایشگاه که دومین نمایشگاه آثار مجسمه ای استاد هادی ضیاء الدینی در سنندج می باشد آثاری با موضوع حلبچه ، کوبانی ، شنگال ، پرتره زنان ومردان کرد و مفاهیم متعالی ایثار ، شهادت ، عشق و خود شناسی  به چشم می خورد . استاد دکتر هادی ضیاء الدینی سال 1335 در سنندج و محله « جور آباد » و در خانواده ای اهل شعر و عرفان بدنیا آمد . پدروی  انسانی شریف و بیش از حد پرهیزكار بود . او بود كه رفتار و زندگی شرافتمندانه  را به فرزند آموخت و مادردر نهایت دلسوزی و فداكاری در تربیت فرزندان  آنی غافل نبود . قبل از دبستان به نقاشی می پردازند  و بعد ازدوره ابتدائی اولین گامها را در مجسمه سازی برداشته و این دو را با رنج فراوان و بدون آموزش و كلاسی آكادمیك همزمان پیش می برد  . سال 1356 وارد دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شده و زیر نظر  اولین استاد خود« هانیبال الخاص » با ارزشهای طراحی آشنا  شده و  و در این سالها می آموزد که  كه پیمودن راه هنر جز با كار ،كار و كار فراوان میسر نیست شاید بدین خاطر است كه از آن هنگام تا كنون از پركارترین نقاشان و طراحان سرزمین ایران می باشد . مدت هفده سال همزمان با تحصیل به آموختن به آموزش پرداخته  و پایه ریز اصلی بنیادهای آكادمیك هنر طراحی ،نقاشی و مجسمه سازی در كردستان می گردند. وی در سال 1392 موفق به اخذ درجه یک هنر (دکتری ) گردیده و به عنوان یکی از مفاخر بزرگ هنر کردستان از جایگاه والایی در بین مردم کردستان برخوردار می باشند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن