تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804520940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات قتل فجیع پدر و دختر در خیابان ایتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جزئیات قتل فجیع پدر و دختر در خیابان ایتالیا
آفتاب : ایران نوشت: شامگاه 16 فروردین ماه سال جاری بود که پسرجوانی در حالی که آشفتگی در صدایش موج می‌زد با مرکز 110 تماس گرفت و پرده از قتل هولناک پدر و خواهر جوانش برداشت. خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری 107 فلسطین خود را به واحد 2 واقع در طبقه سوم بلوک 2 روبه‌روی خیابان ایتالیا رساندند و وقتی صحنه جنایت را دیدند بازپرس احمد بیگی از دادسرای امور جنایی تهران و اداره ویژه قتل پلیس آگاهی را در جریان قرار دادند.

تیم‌های تخصصی در قتلگاه دیدند که پدر خانواده 65 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده و دخترش نیز با طناب حلق‌آویز شده است. بدین ترتیب با توجه به اینکه روی درهای خانه هیچ آثاری از شکستگی وجود نداشت و از سوی دیگر همسایه‌ها نیز سر و صدایی نشنیده بودند تیم تحقیق با ردپای یک آشنا با انگیزه‌ای مرموز روبه‌رو شد و برای رازگشایی به تحقیق از پسر 27 ساله خانواده پرداخت.

این پسر که شوکه شده بود به کارآگاهان گفت: سال گذشته مادرم درگذشت، من و خواهر 24 ساله و پدرم با هم در خانه زندگی می‌کردیم. روز شنبه با خواهرم مشاجره لفظی داشتیم و کمی بحث کردیم، او عصبانی شد و با چاقو به من حمله کرد. وقتی دستم را برید من هم عصبانی شدم و او را در خانه زندانی کردم.

وی ادامه داد: پدرم پزشک متخصص طب سنتی بود و در آن زمان در خانه حضور نداشت، وقتی آمد و این صحنه را دید من به خانه دوستم شهاب رفتم تا بار دیگر با هم درگیر نشویم. شب را آنجا ماندم و وقتی روز یکشنبه به خانه برگشتم در کمال ناباوری با جنازه‌های پدر و خواهرم روبه‌رو شدم. هنوز باور ندارم که آنها کشته شده‌اند، من با خواهرم بحث کردم ولی هرگز راضی به مرگ آنها نبودم. وقتی وارد خانه شدم و دیدم پدرم غرق در خون شده و خواهرم را حلق‌آویز کرده‌اند دنیا روی سرم خراب شد، ترسیدم و خواهرم را پایین آوردم. وقتی دیدم نفس نمی‌کشد سریعاً با پلیس تماس گرفتم.

با ادعاهای این پسرجوان، پلیس به بررسی بیشتر جنایت پرداخت و قتل را ناشی از انگیزه کینه‌جویانه توسط یک آشنا دانست. در بررسی‌های متخصصان تشخیص هویت آثار خراشیدگی روی دست پزشک متخصص نشان می‌داد او برای دفاع از خود تلاش کرده و سرانجام از پای درآمده است. با به دست آمدن این سرنخ‌ها پلیس بار دیگر پسر خانواده را تحت بازجویی تخصصی قرار داد. وی این بار ادعا کرد: وقتی با خواهرم درگیر شدم و او به من با چاقو حمله کرد در همان زمان ساعت 8.5 شنبه پدرم از راه رسید و این صحنه را دید به همین خاطر من هم از خانه بیرون رفتم و با دوستم شهاب به سینما رفتیم و شب پیش او ماندم اما روز حادثه وقتی به خانه برگشتم در کمال ناباوری با جنازه‌های پدر و خواهرم روبه‌رو شدم و بلافاصله پلیس را در جریان قرار دادم.

بنابر این گزارش، بررسی‌های بیشتر پلیس برای رازگشایی از این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد و پسر خانواده بازداشت شده است.




تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن