تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804065718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی وطن دوست ترین مربی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کریمی وطن دوست ترین مربی ایران است
مالک باشگاه ملوان با ابراز گلایه از حواشی به وجود آمده حول تیمش از رسانه ها خواست با صداقت خود از ایجاد هرگونه حاشیه و شایعه پرهیز کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس محجوب با ناراحتی از درج شایعه اخیر مبنی بر درخواست سرمربی تیمش از کنعانی مبنی بر عدم حضور در تیم‌ملی این مسائل را کذب و توهین به هواداران دانست.

مالک باشگاه ملوان با حمایت از سرمربی تیمش به ورزش سه گفت: آقای فیروز کریمی یکی از پاک ترین، پهلوان ترین، مهربان ترین و در عین حال وطن دوست ترین مربیان ایران است که در طول 27 سال خدمتش به فوتبال ایران همیشه منافع ملی را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ایشان طی این مدت خدمات زیادی به فوتبال این مرز و بوم داشته اند و قهرمانی در آسیا، لیگ و پرورش بازیکنان بزرگ نمونه هایی از تلاش بی وقفه این مربی بزرگ بوده است.

محجوب با انتقاد از انتشار این شایعه گفت: مطلبی که یکی از رسانه ها مطرح کرده، هم از طرف باشگاه و هم از طرف آقای فیروز کریمی پیگیری خواهد شد و ما از اعتبار باشگاه و سرمربی ما دفاع خواهیم کرد. این چندمین بار است چنین جوسازی هایی از سوی رسانه ای که توسط پول بیت المال اداره می‌ شود، صورت گرفته و باعث تشویش اذهان عمومی گردیده است.

مالک ملوان ادامه داد: باشگاه ملوان همیشه ارادت و دین خود را به تیم‌ملی نشان داده و حتی زمانی که کنعانی به اردوی تیم‌ملی امید در کیش دعوت شد، آقای کریمی با روی باز و حمایت کامل از این بازیکن او را در اختیار تیم‌ملی قرار داد. باشگاه ملوان به دنبال خدمت به فوتبال استان و کشور است و در این راه بیش از 500 ورزشکار را تحت پوشش دارد و کارهای مثبتی برای اعتلای ورزش انجام داده ایم که برخی رسانه ها بدون توجه به چنین اتفاقاتی به دنبال جوسازی و ایجاد شایعه هستند. حدود یک ماه و نیم قبل نیز این رسانه مطلبی کذب درج کرد که با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد نگارنده با نامی مستعار اقدام به چنین کاری کرده است.

وی ادامه داد: آقای کریمی در طول حضورش در انزلی خدمات زیادی به فوتبال ملوان کرده و به همین منظور باشگاه با کمال احترام پیشنهاد عقد قراردادی 3 ساله را به ایشان ارائه داده. قراردادی 3 ساله که منتهی به کسب سهمیه و قهرمانی در لیگ است. پیش قرارداد آن نیز نهایی شده و به زودی رسما امضا خواهد شد.

محجوب در ادامه درخواستی نیز از رسانه ها داشت و گفت: ارباب جراید و خبرنگاران کاملا برای باشگاه ملوان قابل احترام هستند و مطمئنا کمک های زیادی به ما کرده اند اما از برخی ها که با تنگ نظری به دنبال ایجاد شایعه و حاشیه هستند، درخواست دارم به دنبال مسموم ساختن جو نباشند زیرا مردم آگاه هستند و بد و خوب را تشخیص می‌ دهند. این درست نیست که با درج چنین شایعاتی یک فرد یا تیم را رو در روی مردم و تیم‌ملی قرار دهیم. آقای کریمی کاملا تحت حمایت مردم و باشگاه ملوان است و اهالی فوتبال کاملا با روحیات وطن دوستانه ایشان آگاه هستند و می‌ دانند که چنین شایعاتی در مورد او صدق نمی‌ کند و قلب ایشان برای تیم‌ملی می‌ تپد.

وی در پایان گفت: تمام باشگاه ها تلاش خود را برای اعتلا و صعود تیم‌ملی امیدبه کار گرفتند و باشگاه ملوان علیرغم ضررش بابت تعطیلی یک ماهه یک که عواقب آن را در دیدار برابر سایپا دیدید، از بابت صعود تیم امید خوشحال است و آن را جزو وظایف خود می‌ دانست.


1394/01/17 18:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن