تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گردهمایی کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
گردهمایی کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
گردهمایی کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری فارس: گردهمایی کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز گردهمایی کتابداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
زینب قربانی در این گردهمایی با اشاره به برخی از مشکلات و وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث پرداخت نیم درصد همکاری می‌کنند، اما در برخی مواقع‌ها شهرداری در پرداخت سهم نیم درصد موضوع عوارض کتابخانه‌های عمومی را پیش می‌کشند که انتظار می‌رود در سطح کشور تدابیری برای معافیت کتابخانه‌ها از پرداخت عوارض لحاظ شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: شرایط جغرافیایی این استان دسترسی روستائیان را به کتابخانه‌های عمومی با مشکل مواجه کرده است که امیدواریم برای ساخت کتابخانه‌های روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شکل دیگری نگاه شود.
قربانی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های پیشنهادی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: در تابستان 94 جشنواره تابستانه کتاب با هدف افزایش سرانه مطالعه در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این جشنواره محورهای متنوعی را شامل می‌گردد و در مکان‌های تفریحی و گردشگری پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پایگاه‌های اهداء کتاب در سراسر استان خبر داد و افزود: همایش خیرین کتابخانه‌ساز در تهران، همایش اعضای حقوقی انجمن‌ها، فراخوان مقاله‌نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی و شناسنامه‌دار کردن کتابداران جهادی از جمله‌ برنامه‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در شش ماهه اول سال 94 است.
قربانی از افتتاح پنج باب کتابخانه عمومی در اردیبهشت 94 خبر داد و افزود: تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی، ساخت و احداث کتابخانه‌های عمومی روستا و شهر و بالا بردن دانش کتابداران از اولویت‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی است.
علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این زمینه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث پرداخت نیم‌ درصد سهم شهرداری‌ها موفق عمل کرده‌ است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و شهرداران این استان تعامل خوبی با کتابخانه‌های عمومی دارند.
مختارپور افزود: در بحث رفاهی کتابداران اقدامات خوبی از جمله پرداخت تسهیلات، افزایش حقوق و بیمه کتابداران صورت گرفته است. انتهای پیام/82020/ک30

94/01/17 - 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن