تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819712541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقامت 1.8 ميليون گردشگر در استان کرمانشاه در نوروز 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۲:۱۶ب.ظ)
اقامت 1.8 ميليون گردشگر در استان کرمانشاه در نوروز 94 موج - نوروز 94 در استان کرمانشاه 1.8 ميليون گردشگر و مسافر نوروزي در استان کرمانشاه اقامت و اسکان شبانه داشتند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ علي‌ فعله‌گري، در اين باره اظهار کرد: از ابتداي تعطيلات نوروز 94؛ يعني روز 28 اسفند تا پايان روز 14 فروردين در مجموع يک ميليون و 813 هزار و 146 نفر در استان کرمانشاه اسکان و اقامت يافتند.
وي ادامه داد: از اين تعداد 12 هزار و 425 نفر در هتل ها، 787 نفر در هتل آپارتمان ها، پنج هزار و 265 نفر در مهانپذيرها، 56 هزار و 121 نفر در کمپ‌هاي موقت، 89 هزار و 917 نفر در کلاس‌هاي مدارس و 18 هزار و 489 نفر در مهمانسراي ادارات، خوابگاه‌هاي دانشجويي و... اقامت داشته‌اند.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه تصريح کرد: همچنين در اين ايام يک ميليون و 630 هزار و 138 نفر در چادرهاي مسافرتي در پارک‌ها، حاشيه بلوارها، خيابان‌ها و... اسکان و اقامت يافته‌اند.
دبير ستاد اجرايي خدمات سفر استان کرمانشاه افزود: از 28 اسفند تا چهاردهم فروردين حدود 90 درصد از گردشگران و مسافرين نوروزي وارد شده به استان کرمانشاه در چادرهاي مسافرتي در پارک‌ها و... اقامت کرده‌اند.
فعله‌گري يادآور شد: اين آمار گردشگران و مسافرين نوروزي اقامت کننده در استان کرمانشاه نسبت به ايام نوروز سال گذشته 28.5 درصد رشد داشته است.
مدير کل ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه گفت: اين افزايش درصد اقامت گردشگران در استان درحالي صورت گرفته که در ايام نوروز امسال شاهد بارش‌هاي باران و شرايط جوي نامناسب براي گردشگري در استان بوديم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن