تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست‌ باید در خدمت رونق اقتصادی باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سیاست‌ باید در خدمت رونق اقتصادی باشد
کد خبر: ۴۸۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ - 06 April 2015


یک عضو فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این‌که اقتصاد باید از اولویت‌های کشور باشد، اظهار کرد: با توجه به این‌که اقتصاد متأثر از سیاست‌های داخلی و خارجی است هر دو این سیاست‌ها باید در خدمت رونق اقتصادی قرار گیرند.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب افزود: در حالی که مردم در شرایط اقتصادی خوبی زندگی نمی‌کنند ما باید نگاهمان یک نگاه باز باشد و اکثریت جامعه را در نظر داشته باشیم و اینگونه نباشد که اگر برخی از مردم مسائل اقتصادی را با توجه به شرایط اقتصادی خودشان مقایسه و تحلیل می‌کنند همان درست باشد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که قشر عظیم مردم این‌گونه نیستند و به خاطر همین است که همه مسائل باید در خدمت ایجاد یک فضای رفاه و آسایش برای مردم باشد.

نماینده مردم ساوه در مجلس خاطرنشان کرد: مسائل سیاسی چه در حوزه سیاست داخلی و چه سیاست خارجی اگر کاری انجام می‌شود یکی از اهداف مهم‌شان این است که رونق اقتصادی حاصل شود.

وی با بیان این‌که در حوزه سیاست داخلی نیز باید اقتصاد ملاک قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در سال جاری انتخابات را هم در پیش رو داریم باید افرادی وارد مجلس که بتوانند شرایط مناسبی را برای مسائل اقتصادی مردم فراهم کنند.

میرگلوبیات همچنین مسأله اشتغال را از دیگر اولویت‌های کشور دانست و تأکید کرد: اگر اشتغال‌زایی صورت گیرد بالتبع رونق اقتصادی هم به دست می‌آید و اگر رونق اقتصادی به دست آید مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی کشور کم می‌شود و همه اینها متأثر از زیرساخت‌های اقتصادی کشور است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن