تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820640940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه ارامنه کشور به پيروزي هسته اي در بيانيه لوزان افتخار مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۰ب.ظ)
جامعه ارامنه کشور به پيروزي هسته اي در بيانيه لوزان افتخار مي کنند موج - کشيش گريگوريس کشيشيان گفت: جامعه ارامنه خود را بخشي از ملت بزرگ ايران مي داند و در اين پيروزي بزرگ که به وسيله فرزندان متعهد ايران در لوزان به دست آمد خود را سهيم مي داند.
به گزارش خبرگزاري موج، کشيش گريگوريس کشيشيان در حاشيه آيين عيد پاک در اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جامعه ارامنه خود را بخشي از ملت بزرگ ايران مي داند و در اين پيروزي بزرگ که به وسيله فرزندان متعهد ايران در لوزان به دست آمد خود را سهيم مي داند.
وي ادامه داد: تحريم ها عليه ايران غيرمنطقي بود و با اين بيانيه اگر چه نيازمند پيگيري است، اما؛ چهره فرهنگي و مترقي ايران را اثبات کرد و کشورهاي جهان مجاب شدند که تحريم ها بايد برداشته شود.
اين کشيش ارمني گفت: اسقف اعظم ارامنه ايران سيبوه سرکيسيان، در شوراي جهاني کليساهاي جهان که چندي پيش در شهر بوسان کره جنوبي برگزار شد موضوع غيرعادلانه بودن تحريم ها را تاکيد کرده و قطعنامه اي نيز در اين زمينه تصويب شده بود.
کشيش کشيشيان با اشاره به شعار امسال مبني بر دولت و ملت، همدلي و هم زباني بيان کرد: مقام معظم رهبري با اشراف کامل از تحولات منطقه، جهان و ايران شعار سال را انتخاب و نامگذاري کرده اند و ارامنه براي هر مشارکت هدفمند که به انسجام و اقتدار کشور کمک کند آماده است.
وي افزود: براي توسعه کشور در تمام زمينه هاي اقتصادي، صنعتي و فرهنگي بايد دولت و ملت با يکديگر اتحاد داشته باشند تا بتوانيم کشوري آباد و توسعه يافته داشته باشيم و ايران اسلامي تا کنون در حوزه آشتي اديان و قوميت ها زبانزد بوده است.
وي گفت: جامعه مسيحيان ايران نيز براي تحقق شعار سال و پيشرفت کشور پشتيبان فعاليت هاي دولت در کشور هستند و از همه ظرفيت هاي خود براي پيشبرد اهداف دولت در کشور حمايت مي کنند.
عيد پاک يکي از آيين هاي ارامنه است که از روزهاي تعطيل در سال مسيحي محسوب مي شود و مسيحيان بر اين باورند که در اين روز عيسي مسيح پس از اينکه به صليب کشيده شده بود دوباره زنده شده و برخاست.
طبق انجيل عهد جديد عيسي مسيح دو روز پيش از روز فصح به صليب کشيده شد، و روز سوم، در يکشنبه اي که ماه به حالت قرص تمام بود، از قبر برخاست، ۴۰ روز در زمين زندگي کرد و بعد به آسمان رفت.
بر اساس اعلام رسمي هم اينک بيش از يکصد هزار ارمني در ايران زندگي مي کند که 140 نفر آن ها در قالب 75 خانوار ساکن استان مرکزي؛ به ويژه شهرهاي اراک، شازند و ساوه هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن