تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820890013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تناقض ها بايد در مسير توافقات هسته اي از ميان رود/ مقابله با ابرقدرت ها با همدلي دولت و ملت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۴ب.ظ)
تناقض ها بايد در مسير توافقات هسته اي از ميان رود/ مقابله با ابرقدرت ها با همدلي دولت و ملت موج - رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: انتظار داريم هرچه سريع تر تناقض ها و آنچه که در مسير توافقات هسته اي تناقض ناميده مي شود از ميان رود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مهدي چمران در يکصد و چهل و يکمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران که در پارک جنگلي ياس برگزار شد، با بيان اين مطلب تصريح کرد: بدون شک در مقابل حيله ابرقدرت ها ايستادن کار ساده اي نيست و تا شفاف شدن نتيجه مذاکرات زمان نياز است.
وي افزود: ايران سال ها با موضوع هسته اي دست به گريبان بوده و تلاش هاي دولت براي از ميان بردن تحريم ها بسيار قابل قبول است.
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص شعار انتخابي از سوي مقام معظم رهبري براي سال 94 اظهار کرد: تاکيد خاص مقام معظم رهبري به موضوع همدلي و هم زباني دولت و ملت و انتخاب شعاري هوشمندان براي سال 94 مي طلبد که در تمام رده ها شاهد اين همدلي و همزباني باشيم.
وي ادامه داد: مقابله با ابر قدرت هاي جهان با همدلي و همزباني محقق مي شود؛ زيرا ما کشوري نيستيم که بخواهيم از انگليس و امريکا حرف شنوي داشته باشيم و اگر مردم با مسوولان هم سو باشند، انجام هر کاري محقق خواهد شد.
چمران با تاکيد بر اهميت همدلي و همزباني شهرداري با شوراي شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر اين اتفاق محقق شود، تمام امور شهري بهتر از قبل پيش خواهد رفت و شاهد پيشرفت هاي بسيار بيشتري در تمام زمينه ها خواهيم بود.
وي تاکيد کرد: اکنون که کشورهاي غربي به دنبال آن هستند که ايران را از جامعه جهاني حذف کنند، مردم و مسوولان بايد با اتحاد بيشتر ايدئولوژي خود را به جهانيان ديکته کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن