تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820106496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ تعرفه‌هاي واردات در سال ۹۴


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۲۴ب.ظ)
ابلاغ تعرفه‌هاي واردات در سال ۹۴ موج - معاون اول رييس جمهور تعرفه‌هاي جديد واردات براي سال ۱۳۹۴ را ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، هر ساله دولت در آخرين روزهاي کاري خود در پايان سال، تعرفه‌هاي واردات انواع کالاها را براي سال بعد سياستگذاري مي‌کند، امسال نيز اگرچه در واپسين روز کاري هيات دولت، اين تعرفه‌ها به تصويب رسيد، اما هنوز کتاب مقررات واردات و صادرات منتشر نشده است. به هرحال طبقات تعرفه اي از 14 طبقه به 10 طبقه کاهش يافته است.
هيات وزيران در جلسه 27 اسفندماه سال 93، با مصوبه خود، تعداد طبقات تعرفه اي واردات را از 14 به 10 طبقه کاهش داد تا تجارت سهل‌تري را پيش روي تجار ايراني قرار دهد.
بر اساس مصوبه دولت، در سال 94 باز هم واردات خودروهاي با حجم موتور بالاي 2500 سي سي ممنوع است و واردات کمتر از 2500 سي‌سي نيز با تعرفه 40 درصدي مجاز است.
اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور نيز در ابلاغيه اي که در دهم فروردين ماه سال 94 داشته، جزئيات مقررات واردات و صادرات را ابلاغ کرده است.
متن کامل ابلاغيه جهانگيري به شرح زير است:
"وزارتخانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت- امور اقتصادي و دارايي و جهاد کشاورزي
هيات وزيران در جلسه 27/12/93 به پيشنهاد شماره 271341/60 مورخ 26 اسفند 93، وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل يکصد و سي هشتم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تصويب کرد:
1- تعداد طبقات تعرفه اي کليه رديف هاي تعرفه جداول پيوست آيين نامه اجرايي قانون مقررات واردات و صادرات از 14 طبقه به 10 طبقه به شرح جدول زير کاهش مي يابد:
2- مجموع حقوق گمرکي و سود بازرگاني (1064) رديف تعرفه همراه با حذف، ايجاد و اصلاح رديف تعرفه هاي مربوط به شرح جداول پيوست که تاييد شده به مهر دفتر هيئت دولت است، تعيين مي گردد. با اعمال اين اصلاحات، مجموعه جداول پيوست آيين نامه اجرايي قانون مقررات واردات و صادرات با رعايت ماده 11 آن آيين نامه اجرايي از اول فروردين ماه سال 94 قابل اجرا مي باشد.
3- ثبت سفارش ورود کالاهاي گروه ده به استثناي خودروهاي بالاي 2500 سي سي با ارز متقاضي مجاز است و ميزان سود بازرگاني کالاهاي ياد شده، دو برابر مي شود.
4- اين تصويب نامه جايگزين تصويب نامه شماره 161291/ ت15712 ه مورخ 28 اسفند 93 مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن