تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر غرب در اجراي توافق تخلف کند، تکاليف جديدي براي دولت ايجاد مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۴۴ق.ظ)
رييس کميسيون امنيت ملي: اگر غرب در اجراي توافق تخلف کند، تکاليف جديدي براي دولت ايجاد مي‌کنيم موج - رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اگر غربي‌ها به هر دليل تخلف کنند ما در مجلس فوريت طرحي را تصويب کرده‌ايم که اگر آنها به تحريم‌ها ادامه دهند ما تکاليف جديدي براي دولت ايجاد مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در نشست خبري خود با خبرنگاران با اشاره به دعوت امروز اين کميسيون از وزير امور خارجه گفت: موضع کميسيون پس از جلسه امروز اعلام خواهد شد.
وي پذيرش محدوديت‌ها را نرمي جهاني برشمرد و با اشاره به مسيري که کشور ژاپن در زمينه فناوري هسته‌اي خود طي کرده است، تصريح کرد: آنچه براي ما مهم است حفظ دستاوردهاي ملي در عرصه هسته‌اي است که يک بعد آن حفظ ظرفيت و تحقيقات دانشمندان‌مان است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اگر طرف غربي بر اساس بيانيه لوزان به تعهدات خود که از جمله آنها صدور قطعنامه براي لغو 6 قطعنامه قبلي شوراي امنيت، لغو تحريم‌هاي اتحاديه اروپا و شوراي امنيت است عمل کند که ما اين مطلب را از تيم مذاکره‌کننده خود شنيده‌ايم، عمل ما به تعهدمان در برابر عمل آنها به تعهدات‌شان خواهد بود.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اگر غربي‌ها به هر دليل تخلف کنند ما در مجلس فوريت طرحي را تصويب کرده‌ايم که اگر آنها به تحريم‌ها ادامه دهند ما تکاليف جديدي براي دولت ايجاد مي‌کنيم چرا که اين مسير حتما يک جاده دوطرفه است و ما در مجلس آن را رصد مي‌کنيم.
وي با يادآوري تاسيس سايت فردو با هدف پدافند غيرعامل خاطرنشان کرد: اکنون هزار دستگاه سانتريفيوژ در فردو فعال است که اگر 1+5 از تعهدات خود تخلف کرد ما ظرفيت خود را داشته باشيم. يعني فردو يک نوع قدرت بازدارندگي براي ما دارد.
بروجردي با اشاره به ادامه کار سايت نطنز که مجهز به پيشرفته‌ترين سانتريفيوژ است، گفت: اين مطلب رسما توسط وزير امور خارجه کشورمان اعلام شده است.
وي اهميت متن الزام‌آور حقوقي 11 تير را يادآور شد و با اشاره به لازم‌الاجرا بودن آن گفت: آمريکايي‌ها براي اقناع افکار عمومي خود و نيز کنگره و صهيونيست‌ها از ادبيات خاص خود استفاده مي‌کنند ولي آنچه تيم مذاکره کننده هسته‌اي بايد به آن دقت کنند متني است که بايد تا 11 تير آماده شود که ديگر آمريکايي‌ها نمي‌توانند قرائت متقاوتي از آن داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن