تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798705500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توکلیان: کار بسیار سختی در جام جهانی داریم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توکلیان: کار بسیار سختی در جام جهانی داریم
کد خبر: ۴۸۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ - 05 April 2015


مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد با وجود تیم‌های قدرتمندی همچون آذربایجان در جام جهانی، کار بسیار سختی برای قهرمانی داریم.


امیر توکلیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در آستانه حضور در جام جهانی آمریکا، اظهار کرد: ملی‌پوشان در حال ریکاوری هستند و فشار تمرینات کم شده است. در حال حاضر بیشتر بر روی عملکرد رقبا در حال تجزیه و تحلیل هستیم و نقاط ضعف و قوت آنها را با دیدن فیلم برای کشتی گیران ایران آنالیز می‌کنیم. امیدوارم تیم کشتی آزاد مانند سال گذشته بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.


مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره میزان شانس ایران برای کسب عنوان قهرمانی با توجه به حضور تیم ملی آذربایجان با تمام توان گفت: کار بسیار سختی داریم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را تکرار کنیم. نفرات آذربایجان بر روی کاغذ از کشتی‌گیرانمان جلوتر هستند، اما این دلیل نمی‌شود که ما از پیش بازنده باشیم و برای رسیدن به قهرمانی نجنگیم. کشتی‌گیران تیم ملی انگیزه بسیار زیادی دارند و قطعا با تمام وجود برای قهرمانی و شاد کردن دل مردم به روی تشک خواهند رفت.


وی درباره دعوت مجدد از مسعود اسماعیل پور برای حضور در جام جهانی اظهار کرد: اسماعیل‌پور از ناحیه زانو با مصدومیت مواجه بود و در تمرینات با مشکل مواجه می‌شد، اما پس از چند روز استراحت پزشک تیم اعلام کرد که او می‌تواند در یکی دو مسابقه که حساسیت کمتری برای تیم ملی دارد به روی تشک برود. قطعا نفر اصلی در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی است و در کشتی های مهم و حساس از وجود محمدی استفاده خواهیم کرد.


وی درباره عملکرد تیم پنج نفره کشتی آزاد ایران در تورنمنت یاشار دوغو ترکیه، اظهار کرد: از پنج کشتی‌گیر ما سه کشتی‌گیر برای اولین بار بود که در یک تورنمنت خارجی حضور پیدا می‌کردند. با توجه به این که برنامه‌ریزی حوزه فنی این است که با میدان دادن به جوانان آنها را به جام‌های مختلف اعزام کند و بر روی آنها پس از المپیک سرمایه‌گذاری‌ شود به نظر من با توجه به تجربه کم جوانان نتیجه‌ بدی نگرفتیم.


مربی تیم ملی کشتی آزاد سطح کیفی مسابقات یاشار دوغو را بالا ارزیابی کرد و گفت: روسیه با تمام قهرمانان جهان و المپیک خود به این تورنمنت آمده بود و در هر وزن سه، چهار کشتی‌گیر داشت، چرا که این رقابت‌ها به نوعی انتخابی تیم ملی روسیه برای حضور در بازیهای اروپایی بود که قرار است برای نخستین بار برگزار شود.


وی درباره عملکرد عزت الله اکبری، کشتی‌گیر با تجربه ایران در این تورنمنت نیز گفت: اکبری پس از حضور در یک وزن بالاتر عملکرد رو به جلویی داشت و توانست مقابل چهار کشتی‌گیر به برتری برسد و در مقابل حریف ترک نیز بر روی یک اشتباه کوچک نتیجه‌ را واگذار کرد. همچنین ایمان رحمانی نیز برای اولین بار در یک تورنمنت خارجی حاضر می‌شد توانست مقابل نایب قهرمان جهان از ترکیه با فاصله بسیار کم و با نتیجه‌ 9 بر 8 کشتی را واگذار کرد که این موضوع نشان می‌دهد عملکرد رو به جلویی دارد و بسیار با استعداد است. حاج آقانیا نیز در حالی که در رقابت‌های اوپن قهرمان شد در اولین تجربه خود نیز به جام سنگینی به نام یارشاردوغو اعزام شد که عملکرد خوبی داشت و مقابل حریف نامدار آذربایجانی با نتیجه‌ 14 بر 13 شکست خورد.


توکلیان با تاکید بر این که مطمئنا جوانان آزاد کار پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایران در آینده خواهند بود، گفت: جوانانمان در این رقابت‌ها به هیچ وجه کم فروشی نکردند اما چون سطح مسابقات بسیار بالا بود و آنها نیز تجربه زیادی نداشتند نتوانستند به مدال دست یابند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن