تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نياز کشور به نژادهاي برتر و با راندمان بالا براي توليد شير و گوشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
نياز کشور به نژادهاي برتر و با راندمان بالا براي توليد شير و گوشت موج - معاون اول رئيس جمهور گفت: همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم بايد از شعار سال جديد استقبال کنند و همه کساني که به ايران علاقه مند هستند، بايد بدانند که حل مشکلات و پيشرفت کشور جز با همدلي دولت و ملت امکانپذير نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت؛ همدلي و همزباني در حاشيه بازديد از مرکز توليد و انجماد اسپرم گاو در شهرستان فيروزکوه با اشاره به بازديدهاي خود از طرح‌هاي مختلف در شهرستان‌هاي دماوند و فيروزکوه اظهار داشت: مجموعه کارهاي انجام شده خوب و پر اهميت بود و هر کدام مي‌تواند زمينه افزايش توليد و اشتغال را فراهم کند.
معاون اول رئيس جمهور با اشاره به افتتاح مرکز توليد و انجماد اسپرم گاو، خاطرنشان کرد: اين براي اولين بار است که چنين مرکزي در کشور راه اندازي مي‌شود و اقدام بسيار مهمي است؛ زيرا در کشور نيازمند نژادهاي برتر و با راندمان بالا براي توليد شير و گوشت هستيم.
وي با تاکيد بر اينکه دولت در سال جديد رونق اقتصادي را به عنوان اصلي‌ترين محور فعاليت خود قرار داده است، تصريح کرد: در سال ۹۳ به لطف خدا توانستيم از رکود خارج شويم، اما؛ هنوز کافي نيست و اقتصاد ايران نيازمند رونق و رشد اقتصادي است تا بتواند مشکلات توليد و اشتغال در کشور را حل کند.
دکتر جهانگيري لازمه ورود به دوره رونق را توجه به توليد داخل عنوان کرد و افزود: توجه به توليد داخلي يکي از محورهاي مهم سخنان رهبر معظم انقلاب بود که بايد با تلاش در اين جهت، مشکل بيکاري را رفع کرده و زمينه افزايش توليد را فراهم کنيم.
معاون اول رئيس جمهور ادامه داد: براي افزايش توليد داخلي نيازمند تأمين بودجه و ورود بخش خصوصي به عرصه توليد هستيم که با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته اميدواريم منابع مورد نياز از حوزه‌هاي مختلف همچون سرمايه‌هاي بخش خصوصي، منابع نظام بانکي، منابع صندوق توسعه ملي و فاينانس خارجي فراهم شود.
وي تصريح کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده حتي با استمرار تحريم‌ها، براي سال جاري به ميزان قابل توجهي منابع خارجي و فاينانس در دسترس داريم و اميدوارم بخش خصوصي بتواند بيش از گذشته فعاليت داشته باشد.
معاون اول رئيس جمهور با بيان اينکه دولت در قانون رفع موانع توليد، مجوز افزايش سرمايه بانک‌ها را اخذ کرده است، گفت: با تحقق اين امر و افزايش سرمايه بانک‌ها، نظام بانکي از قدرت تسهيلات دهي بيشتري برخوردار خواهد شد که اين امر مي‌تواند زمينه افزايش توليد و فعاليت بيشتر بخش خصوصي را فراهم کند.
جهانگيري همچنين با اشاره به پايين بودن نرخ تورم نسبت به نرخ سود تسهيلات، بر لزوم کاهش سود بانکي تاکيد کرد و افزود: اين موضوع را حتماً در سال ۹۴ دنبال خواهيم کرد و به نتيجه خواهيم رساند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن