تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برق رساني دولت در مناطق دور دست عشايري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۴۷ق.ظ)
برق رساني دولت در مناطق دور دست عشايري موج -رئيس سازمان امور عشاير از مشارکت دولت در برق رساني به مناطق عشايري دور از دسترس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، کرمعلي قندالي که براي بررسي وضعيت عشاير خارتوران به بيارجمند شاهرود سفر کرده بود، گفت: بر اين اساس وزارت نيرو در مناطقي که امکان رساندن برق سراسري وجود ندارد، پنل هاي خورشيدي نصب مي‌کند تا برق مورد نياز اين مناطق تأمين شود.
وي افزود: دولت 85 درصد هزينه خريد و نصب اين پنل ها را تأمين مي‌کند و بقيه هزينه‌ها توسط متقاضي تأمين خواهد شد.
رئيس سازمان امور عشاير همچنين از برنامه ريزي‌ها براي تکميل بيمه اجتماعي و بيمه دام عشاير در سال جاري خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده في ما بين سازمان امور عشاير و صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير و صندوق بيمه محصولات کشاورزي، امسال 80 هزار خانواده عشايري و 10 هزار رأس دام عشاير کشور تحت پوشش بيمه قرار مي‌گيرند.
وي ابراز داشت: خانوارهاي عشايري با بهره مندي از بيمه اجتماعي از مزاياي کار افتادگي، عمر و فوت استفاده مي‌کنند.
قندالي در ادامه با بيان اينکه امسال يک درصد از منابع ورودي به صندوق توسعه ملي به عنوان تسهيلات توليد گوشت قرمز در نظر گرفته شده است، گفت: اين تسهيلات براي ساماندهي و پرواربندي دام با سود حداقلي به عشاير پرداخت مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن