تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفافيت دولت درباره مذاکرات هسته اي راز همدلي و همزباني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۲۰:۲ب.ظ)
عضو مجلس خبرگان رهبري : شفافيت دولت درباره مذاکرات هسته اي راز همدلي و همزباني است موج - عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: شفافيت دولت با ملت و بيان و تشريح دقيق همه دست آوردهاي بدست آمده در مذاکرات راز همدلي و همزباني دولت و ملت است.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،حجت الاسلام و المسلمين عسگر ديرباز در گفت و گو خبرنگاران گفت: دولت و تيم مذاکره کننده در اقدامات پيش رو تا توافق نهايي بايد با بيان همه آنچه متعهد شده و نيز تعهداتي را که از طرف مقابل ستانده است همواره صادق و شفاف عمل کند.
وي گفت: اگر بنا بر اين است که مفاد علني نشود که بايد طرف ايراني بر سر عهد خود باقي بماند و اگر اينگونه نيست که بايد مطالب به صورت کامل و دقيق براي نمايندگان مردم در مجلس بعنوان نماينده ملت ايران بيان شود و رويکرد کلي دولت شفافيت در بيان مطالب باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه بايد از خدمات دکتر ظريف و تيم مذاکره کننده کمال تشکر را داشت گفت: اين تيم در ايام گذشته و ماه هاي پيش تمام تلاش خود را براي احقاق حقوق و منافع ملت ايران انجام داد.
وي افزود: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند تعاملات بين المللي کشور از جمله مذاکرات هسته اي بايد بر سه اصل حکمت، عزت و مصلحت منطبق باشد و اميدواريم که اين بيانيه و توافق لوزان منطبق بر اين سه اصل بوده باشد.
ديرباز گفت: انتظار اين است که جايگاه ملت ايران و انقلاب اسلامي همچنان الهام بخش ساير ملت هاي مسلمان در سراسر دنيا باشد و اين جايگاه نه تنها تضعيف نشود بلکه همچنان حفظ شود و رفعت يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن