تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803279080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلي دولت وملت لازمه اقتدار نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸ب.ظ)
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم: همدلي دولت وملت لازمه اقتدار نظام است موج - مديرکل تبليغات اسلامي استان قم همدلي و همزباني دولت و ملت را لازمه اقتدار نظام اسلامي در عرصه‌هاي داخلي و خارجي دانست.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديرکل تبليغات اسلامي استان قم درخصو ص پيرامون نامگذاري سال «دولت و ملت، همدلي و همزباني» به خبرنگار مااظهار کرد: نامگذاري هر سال از سوي رهبر معظم انقلاب تابلويي روشن و شفاف از اوضاع داخلي و خارجي کشور و نقشه راهي براي همه مسئولان و دست اندرکاران و مردم ايران است.
وي اضافه کرد: اگر اين نامگذاري‌ها به خوبي تحليل و مورد فهم قرار بگيرد و در دستور کار همگان باشد بدون شک بسياري از مشکلات موجود جامعه و نظام اسلامي برطرف خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسکندري با بيان اينکه حق اين نامگذاري‌ها به خوبي ادا نمي‌شود، اظهار کرد: البته نگاه شخصيت‌ها، مسئولان و دست اندرکاران امور به اين نامگذاري‌ها متفاوت است، کما اينکه اهتمام آنها هم متفاوت به نظر مي‌رسد، ولي حق مطلب آن است که همه نظرات و ديدگاه‌ها مي‌بايست در راستاي اجرايي کردن اين نامگذاري‌ها متمرکز شود.
وي تاکيد کرد: نامگذاري امسال به سال «دولت و ملت، همدلي و همزباني» دليل بر نياز جدي و مبرم به پيوند بين دولت و ملت است. مقام معظم رهبري به خوبي اين پيام را دادند که اگر دولت تدبير و اميد بخواهد به شعارها و اهدافي که در ابتداي دولت بيان کرده، جامه عمل بپوشاند بايد همه توجهش به مردم باشد.
به گفته وي مردم ايران در هر شرايطي که دشمنان براي نظام اسلامي به وجود آورده‌اند و هر توطئه‌اي که روا داشته‌اند، با عقلانيت و درک موقعيت و روحيه جهاد و ايثار و با اتکا به مباني اعتقادي خود، ايستادگي و همه توطئه‌ها را خنثي کردند.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم معتقد است که اين مردم شايستگي خدمت صادقانه و هر نوع خدمتي که که بتواند مسائل و مشکلات روزمره آنها را حل کند را دارند.
حجت‌الاسلام اسکندري تاکيد کرد: مردم هم با توجه به اعتقاد و تبعيتي که از رهبري عظيم الشان خود دارند به خوبي اين پيام را دريافت کرده‌اند که اگر بخواهند مشکلات خود و نظام و کشور را حل کنند بايد دولت منتخب، قانوني و خدمتگزار خود را کمک کنند و در همه شرايط يار و ياور آن باشند.
وي با اشاره به مخالفت‌هاي غيرمعقولانه‌اي که با دولت مي‌شود اظهار کرد: نمي‌شود دولت را تضعيف کرد و از او توقع خدمت داشت. نمي‌شود خدمات صادقانه دولت را ناديده گرفت و از او رفع مشکلات را خواستار شد. نمي‌شود به مشکلات دولت توجه نکرد و از او انتظار داشت.
حجت‌الاسلام اسکندري تاکيد کرد: از دل نامگذاري امسال به خوبي مي‌توان متوجه شد که با افراط گري‌ها و حرکات ناموزون و به دور از قواعد و قوانين حاکم بر کشور و به دور از مسائل شرعي و اخلاقي نمي‌شود کشور را به سمت اهداف و آرمان‌هاي اصلي هدايت کرد.
وي اضافه کرد: از متن اين نامگذاري مي‌توان دريافت که هم مردم بايد تحمل سختي‌ها را داشته باشند تا در اين برهه‌اي که اجانب براي ما نقشه‌هاي پيچيده‌اي تدارک ديده‌اند به سلامت از اين پيچ‌هاي خطرناک عبور کرد و هم دولتمردان و دولت بايد تحمل نقدهاي به‌حق مردم، نخبگان و دلسوزان را داشته باشند تا با همدلي و همزباني مردم و دولت، آرمان‌هاي امام راحل، مقام معظم رهبري و شهيدان محقق شود.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم گفت: اميدوارم امسال هيچ گونه سخن، تحليل يا نقدهاي غيرمنصفانه‌اي بيان نشود که خداي ناکرده مانع تحقق شعار امسال باشد، بلکه بايد سال همدلي و همزباني، سال وحدت و انسجام، دلسوزي و صميميت و سال همراهي همه جانبه دولت و ملت را شاهد باشيم که اگر اين اتفاق بيفتد هم دولت به شعار اعتدال خواهد رسيد و هم مردم به نيازمندي‌هاي خود دسترسي خواهند داشت و رهبري دلسوز هم به آرمان‌هاي متکي بر اسلام و امام راحل دست پيدا خواهند کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن