تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما رهبران شورای همکاری خلیج فارس را به کمپ دیوید دعوت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



اوباما رهبران شورای همکاری خلیج فارس را به کمپ دیوید دعوت کرد
به دنبال دستیابی به توافق هسته‌ای موفقیت‌آمیز با ایران، رئیس‌جمهوری آمریکا ماموریت مهم دیگری را آغاز کرده و به شرکای خود در حوزه خلیج فارس اطمینان داده که دیگر جای نگرانی وجود ندارد.
روز نو : به دنبال دستیابی به توافق هسته‌ای موفقیت‌آمیز با ایران، رئیس‌جمهوری آمریکا ماموریت مهم دیگری را آغاز کرده و به شرکای خود در حوزه خلیج فارس اطمینان داده که دیگر جای نگرانی وجود ندارد.


به گزارش روزنو، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا ضمن اطمینان دادن به متحدانش نسبت به اینکه چهارچوب این توافق، جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل می‌کند، رهبران کشورهای حوزه خلیج فارس را برای مذاکره درباره همکاری امنیتی جهت نگرانی‌های منطقه‌ای در خصوص روابط دوستانه جدید واشنگتن با تهران به کمپ دیوید دعوت کرد.

اوباما گفت: من از رهبران شش کشور «شورای همکاری خلیج فارس» دعوت می‌کنم تا برای مذاکره درباره اینکه چگونه می‌توانیم ضمن حل درگیری‌های متعدد که باعث بی‌ثباتی در سراسر خاورمیانه شده، همکاری امنیتی‌مان را تقویت کنیم، به کمپ دیوید بیایند.

انتظار می‌رود عربستان سعودی و همسایگانش در حوزه خلیج فارس در کمپ دیوید از آمریکا و قدرت‌های بزرگ دیگر که با ایران مذاکره کردند، تضمین امنیتی بخواهند.

عمان، دیگر کشور حوزه خلیج فارس از این توافق تاریخی استقبال کرده و وزیر امور خارجه این کشور در بیانیه‌ای گفته است: یک توافق نهایی باید عصر جدیدی را برای امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی به وجود آورد. 


منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن