تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798697049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان جدید برای طرفداران «وایبر»


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: امکان جدید برای طرفداران «وایبر»
وایبر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که در ایران نیز به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن در این حوزه به شمار می‌رود. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن امکانی به آن اضافه شده است که می‌توانید برای گروه‌های خود یک ادمین (مدیر) انتخاب کنید.
زومیت: وایبر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا است که در ایران نیز به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن در این حوزه به شمار می‌رود. در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن امکانی به آن اضافه شده است که می‌توانید برای گروه‌های خود یک ادمین (مدیر) انتخاب کنید. اگرچه با شروع سال 94، تعداد بسیاری از کاربران ایرانی با افت سرعت شدید این اپلیکیشن، به حدی که استفاده از آن را غیر ممکن می‌کند مواجه شده‌اند، اما با این حال هنوز کاربران در حال استفاده از آن هستند و همین موضوع نشان از محبوبیت بالای این اپلیکیشن در داخل کشور دارد. بخش بزرگی از این محبوبیت وایبر، به گروه‌ها، چه از نوع فامیلی، چه دوستانه اختصاص دارد و به احتمال زیاد شما هم حداقل یک گروه وایبری را در لیست گفتگوهای خود دارید.  تا پیش از جدیدترین بروزرسانی وایبر، این گروه‌ها به طور کامل یک مکان عمومی به حساب می‌آمدند به طوری که اگر شخصی را به آن دعوت می‌کردید، دیگر هیچ راهی برای برگشت از این تصمیم و خارج کردن آن فرد از گروه نداشتید. درواقع امکانات تاسیس‌کننده‌ی گروه با اشخاصی که بعد از آن اضافه می‌شوند یکسان بود که این موضوع در مواقعی موجب مشکلاتی می‌شد.  اما با امکان جدیدی که وایبر در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید یک ادمین برای گروه خود انتخاب کنید تا در صورت نیاز، بتوانید فردی را از گروه خود خارج کنید. امکانات ادمین گروه تنها در حد حذف افراد از گروه خلاصه خواهد شد و همچنان افراد دیگر نیز می‌توانند عضو‌های جدید به گروه دعوت کنند. این امکان به صورت پیش‌فرض در گروه‌های جدید قرار خواهد گرفت به این صورت که، شخصی که گروه را تاسیس می‌کند، به طور پیش‌فرض ادمین گروه نیز خواهد بود. اما برای گروه‌هایی که پیش از این ساخته شده‌اند و البته به آخرین نسخه‌ی وایبر به روزرسانی کرده‌اند، گزینه‌ای در منوی کناری با عنوان Add Me As Admin اضافه می‌شود که با کلیک روی آن می‌توانید ادمین گروه شوید.  نکته‌ی جالب و شاید حاشیه‌سازی که در این بخش قرار دارد این است که شخصی که زودتر این گزینه را ببیند و روی آن کلیک کند به ادمین گروه تبدیل می‌شود حتی اگر جدیدترین عضو گروه باشد و بعد از آن نیز شخص دیگری قادر به انتخاب این گزینه نخواهد بود و تنها در صورتی امکان وجود ادمین دوم وجود دارد که ادمین اصلی او را تایید کند.  این موضوع مورد انتقاد جدی برخی از کاربران قرار گرفته است بخصوص در گروه‌های عمومی که افراد داخل گروه شناخت چندانی از هم ندارند. در این گروه‌ها شخصی که به طور اتفاقی ادمین می‌شود به طور سلیقه‌ای می‌تواند افراد دیگر را از گروه حذف کند. اگر شما هم علاقه‌مند به ادمین شدن در گروه‌های دوستانه و فامیلی خود هستید، کافی است تا جدیدترین نسخه‌ی وایبر را دانلود، و بعد از آن مانند تصویر بالا، خود را به عنوان ادمین گروه انتخاب کنید.  




تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن