تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806608233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: از اين وضعيت خسته شدم/ فردا مي‌روم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



درخشان: از اين وضعيت خسته شدم/ فردا مي‌روم
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس که از برخي بازيکنانش گله مند بود با بيان اينکه از اين وضعيت خسته شده گفت: اگر مشکل من هستم فردا مي‌روم! وي همچنين گفت: وقتي بازيکنان ما موقعيت‌ها را گل نمي کنند مربي چه کند!
روز نو : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس که از برخي بازيکنانش گله مند بود با بيان اينکه از اين وضعيت خسته شده گفت: اگر مشکل من هستم فردا مي‌روم! وي همچنين گفت: وقتي بازيکنان ما موقعيت‌ها را گل نمي کنند مربي چه کند!


به گزارش روز نو، حميد درخشان پس از تساوي دو بر دو عصر امروز جمعه تيمش برابر راه آهن به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي گفت: ابتدا درگذشت دو خبرنگار را تسليت مي گويم. بازي خوبي را پرسپوليس به نمايش گذاشت اما از فرصت هاي زيادي که داشت نتوانست به گل برسد و تيمي که نتواند به گل برسد طبيعتا روي اشتباهات فردي گل خواهد خورد.


وي ادامه داد: متاسفانه اشتباهات فردي برخي بازيکنان باعث شد ما دو گل بخوريم. تيم حريف حتي يک موقعيت گل نداشت اما بازيکنان ما با اشتباهاتي که داشتند باعث شدند يک تساوي حق بخورد.


درخشان در واکنش به اينکه پرسپوليس خوب بازي نمي کند گفت: به مربي چه ارتباطي دارد يک بازيکن نمي تواند موقعيت هاي تک به تک را تبديل کند. وقتي بازيکن را در ترکيب نمي گذاري اعتراض مي کند و وقتي هم که او را به زمين مي فرستي در موقعيت تک به تک توپ را گل نمي کند. ما بايد منطقي به بازي نگاه کنيم. ما خلق موقعيت کرديم و مي توانستيم به پيروزي برسيم. بس است ديگر خسته شدم از اين وضعيت . فردا مي روم. اگر مشکل من هستم مي روم. خسته شدم از اين همه انتقاد. هر تصميمي که باشگاه بگيرد من تابع هستم.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس که عصباني به نظر مي رسيد گفت: هيچ عجله اي ندارم و اصلا هم ناراحت نيستم. هر تصميم که باشگاه بگيرد تابع هستم. اما بايد کمي واقع بين هم بود. ما اين همه موقعيت ايجاد مي کنيم و صاحب موقعيت گل مي شويم اما وقتي نمي توانيم از آنها استفاده کنيم مربي بايد چيکار کند. مربي که خودش نمي تواند برود داخل زمين و سانتر کند و گل بزند. نمي خواهم گناه کسي را بشورم. سوشا مکاني براي چه چيزي ول کرده رفته است؟


وي ادامه داد: من تنها در باشگاه تصميم گيرنده نيستم. اما اين بازيکنان خاطي چندين بار آمدند و عذرخواهي کرده اند. من بايد چيکار کنم با اين بازيکنان. اگر بازيکنان ما موقعيت هاي را به گل تبديل مي کردند الان اين حرف ها مطرح نمي شد. مگر من تا حالا به سوشا مکاني ميدان نداده بودم، مگر پاي او نايستاده بودم. چرا بايد امروز قهر مي کرد و مي رفت. شما گلر تيم ملي هستي و من هم بازيکن تيم ملي بودم و خيلي از بازيها را بيرون مي نشستم.


درخشان ادامه داد: اين آدم نشان داد که خيلي ثبات ندارد در تصميم گيري هايش. من خيلي پاي سوشا مکاني ايستادم. پس کي بايد به دروازه بان دوم تيم فرصت مي دادم. سوشا مکاني با تيم ملي بوده و در برگشت ما خواستيم به وي استراحت بديم. اين دليل نمي شود که بخواهد قهر کند و برود. ما بدشانس هستيم. اين همه فرصت نصيب ما مي شود اما گل نمي شود. شايد يکي ديگر بيايد و با يک موقعيت توپ وارد دروازه شود و ببرد.




تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن