تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران دربرابرغربی هانتیجه همدلی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران دربرابرغربی هانتیجه همدلی است یاسوج - ایرنا - امام جمعه موقت یاسوج گفت: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در برابر کشورهای عضو گروه 1+5 تحسین برانگیز بوده و از نتایج همدلی و همزبانی دولت و ملت است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با تمام قدرت و توان در برابر زیاده خواهی غربی ها ایستاد و حقوق مسلم هسته ای کشور و ملت ایران را پیگیری و از آن دفاع کرد.
وی بیان کرد: باید از نتایج مثبت مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 به طور همه جانبه دفاع و حمایت شود.
موسوی اعظم اظهار کرد: کسب پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در برابر شش کشور قدرتمند جهان موفقیت ارزنده ای به شمار می رود.
وی خواستار حفظ این موفقیت مهم با اتحاد، انسجام و همبستگی ملی و در سایه اطاعت از فرامین و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری شد.
موسوی اعظم عنوان کرد: رییس جمهوری آمریکا به صراحت اعلام کرد که هر چه قدر تحریم ها علیه ایران تشدید می شود مقاومت مردم ایران نیز افزایش می یابد.
وی ابراز داشت: هرگونه تحریم علیه کشور و ملت ایران نه تنها نفعی برای غربی ها ندارد بلکه به زیان آنان خواهد بود.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: هدف اصلی باراک اوباما از کارشکنی و مانع تراشی در مذاکرات هسته ای ایران جلب حمایت دولتمردان رژیم صهیونیستی برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.
موسوی اعظم گفت: ملت ایران دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای را حق مسلم خود دانسته و هرگز از آن دست برنمی دارند.
وی بیان کرد: دولت یازدهم همواره توجه خاصی به مساله سلامت و درمان مردم دارد و تاکنون نیز برنامه ها و اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.
موسوی اعظم با تسلیت سالروز شهادت آیت الله سید محمدباقر صدر و خواهرش بنت الهدی، اظهار کرد: رژیم بعث عراق این جنایت غیرانسانی را مرتکب شد.
وی سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) را تسلیت گفت و عنوان کرد: این بانوی بزرگوار در حادثه کربلا چهار فرزند خود را در راه دفاع از دین مبین اسلام و امام حسین (ع) تقدیم کرد.
7535/6162



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن