تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملی شدن افزایش صادرات نفت ایران تا سال آینده میلادی زمان می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در صورت نهایی شدن توافق هسته ای؛ عملی شدن افزایش صادرات نفت ایران تا سال آینده میلادی زمان می برد تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز اعلام کرد که دستیابی ایران و ٥+١ به چارچوب توافق هسته ای نهایی اگرچه در نهایت موجب بازگشت ایران به بازار جهانی نفت می شود اما این اتفاق امسال رخ نخواهد داد و تا سال ٢٠١٦ زمان می برد.


به گزارش ایرنا از رویترز، براساس این گزارش، با توجه به آنکه مذاکرات هسته ای میان ایران و پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان همچنان تا ٣٠ ژوئن سال جاری میلادی (٩ تیرماه ٩٤) ادامه خواهد داشت، شانس کمی برای افزایش قابل توجه صادرات نفتی ایران تا قبل از سال ٢٠١٦ میلادی وجود دارد.
براین اساس، اگرچه قیمت نفت خام برنت، پنجشنبه (١٢ فروردین ماه ٩٤) به دلیل پیش بینی ها از موفقیت مذاکرات هسته ای ایران و ٥+١ و مجاز بودن ایران برای افزایش عرضه نفت خام خود در چند ماه آینده، به ٥٤ دلار در هر بشکه کاهش یافت، اما معامله گران بازار نفت به تدریج شروع به بررسی و تحلیل زمان بازگشت نفت ایران به بازارها کردند. در نتیجه قیمت نفت در پایان آن روز به بیش از ٥٥ دلار در هر بشکه افزایش یافت.
باب مک نالی رئیس گروه تحقیقات انرژی «راپیدان» آمریکا در این باره گفت: مذاکرات هسته ای حتی ممکن است از ٣٠ ژوئن نیز فراتر رود و حتی بعد از آن نیز چندین ماه برای تایید اجرای تعهدات ایران زمان نیاز است.
جیسون بوردوف مدیر مرکز سیاستهای انرژی دانشگاه کلمبیا آمریکا نیز تاکید کرد که بازگشت نفت ایران به بازارهای جهانی زمان می برد و این مسئله تا قبل از سال ٢٠١٦ محتمل نیست.
اقتصام(1)9141**1558



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن