تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس:همه باید برای عملیاتی شدن شعار همدلی و همزبانی تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس:همه باید برای عملیاتی شدن شعار همدلی و همزبانی تلاش کنند بوشهر- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم و مسوولان باید برای تحقق شعار سال جدید دولت و ملت،همدلی و همزبانی که رهبر معظم انقلاب آن را عنوان فرمودند، تلاش کنند.


حجت الاسلام موسی احمدی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود:رهبر معظم انقلاب همیشه با تیزبینی و اشراف کامل به اوضاع کشور شعارهایی در ابتدای هر سال انتخاب می کند که بسیار تاثیرگذار است.
وی گفت: با توجه به نگاه دشمنان به نظام اسلامی، انتخابات آینده و مذاکرات هسته ای، رهبری با این نگاه به دولت و ملت اتمام حجت کرده که راه مقابله با دشمنان همدلی و همزبانی دولت و ملت می باشد.
نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه اکنون نیاز شدید به همدلی و همزبانی دارد که اگر دولت و ملت همدل شوند همزبانی جلوه گر می شود و برای تحقق این شعار بهتر است دولت گام های اول را بردارد.
وی با اشاره به توجه به مصالح عمومی کشور و پرهیز از مسائل حاشیه ای اضافه کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و برای پیشرفت کشور تلاش کنیم و از مسائل حاشیه ای پرهیز شود.
احمدی در رابطه با همکاری مجلس شورای اسلامی با دولت بیان داشت: هر جا اختلافی ایجاد شود از تحول و پیشرفت خبری نمی شود و با این حال نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با جان و دل شعار رهبری را می پذیرند و در مسیر و خط رهبری نه بصورت شعاری بلکه عمل گرانه حرکت می کنند.
7207/1656/ 6075



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن