تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه‌پرسي نمادين روز جمهوري اسلامي در قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۴۲ب.ظ)
همه‌پرسي نمادين روز جمهوري اسلامي در قم برگزار شد موج - به مناسبت ۱۲ فروردين روز جمهوري اسلامي ايران مراسم نمادين همه‌پرسي و حضور مردم پاي صندوق‌هاي رأي در قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، به مناسبت همه‌پرسي ۱۲ فروردين ماه سال ۵۸ و روز جمهوري اسلامي، مردم قم در يک حرکت نمادين در مسجد چهارمردان قم به پاي صندوق رفتند و راي آري خود به نظام را به صندوق انداختند.
در اين مراسم رئيس هيئت نظارت شوراي نگهبان در قم يوم الله ۱۲ فروردين را عيد ملي و مذهبي دانست و گفت: حضرت امام(ره) به عنوان يک مرجع تقليد و فقيه واجد شرايط يوم الله ۱۲ فروردين ماه را روز نخست حکومت الله خوانده است که اين نشان از عظمت اين روز دارد.
وي اظهار داشت: به فرموده امام راحل مردم ما بايد اين روز را به عنوان يکي از اعياد بزرگ مذهبي و ملي گرامي داشته و جشن بگيرند.
نصرت‌الله لطفي با بيان اينکه زماني مديريت کشور به دست مستکبران بود، گفت: در ۱۲ فروردين سال ۵۸ مردم ايران با حضور پرشور خود در پاي صندوق هاي همه پرسي و انتخاب نظام ديني دست مستکبران را کوتاه کردند و الگويي شدند براي ملت‌هاي آزادي خواه و ملت‌هاي اسلامي.
وي با اشاره به اينکه نظام جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک نظام قدرتمند در دنيا مطرح است، افزود: امروز در ۱+۵ آنهايي که ادعاي قدرت در دنيا دارند در برابر ايران زانو زدند و احساس نياز کردند که بايد مذاکره کنند.
لطفي با بيان اينکه تاکنون براي بزرگداشت اين روز بزرگ اقدامات جدي صورت نگرفته است، عنوان کرد: مردم قم به ويژه اهالي خيابان چهارمردان سبقه و نقش بسزايي را در انقلاب ايفا کردند که اين موجب تغيير اين خيابان به خيابان انقلاب شد و حضرت امام(ره) در روز همه پرسي با وجود صندوق هاي که در اطراف محل اقامت، حرم مطهر و مدرسه فيضيه بود ايشان اين مکان را براي رأي دادن خود انتخاب کردند.
در پايان مؤسسه مالي اعتباري کوثر از نرم افزاري طراحي شده بود که راجع به انقلاب ،روز۱۲ فروردين سال 58،از جمله زندگي نامه امام راحل، جريان نهضت و پيروزي انقلاب، توطئه‌هاي صورت گرفته براي نابودي انقلاب رونمايي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن