تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز طبیعت نشانه صمیمیت ایرانیان با طبیعت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی: روز طبیعت نشانه صمیمیت ایرانیان با طبیعت است خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: روز طبیعت نشانه صمیمیت ایرانیان با طبیعت است و ریشه در فرهنگ غنی ایرانیان دارد که باید با فرهنگسازی در مسیر صحیح قرار گیرد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۳ فروردين ساعت 12:12

داود روستایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت : نوروز یکی از رویداد های است که در جان و دل مردم ریشه دارد جز باور های ایرانیان از گذشته تا امروز بوده است . وی تصریح کرد: آداب رسوم نوروز نیز هر کدام پیشینه خاص خود را دارد و روز طبیعت نیز نشانه مهر و صمیمیت ایرانیان نسبت به طبیعت و درختان است . قائم مقام سازمان دانش آموزی ادامه داد: سازمان دانش آموزی نیز تلاش دارد با فرهنگ سازی مناسب در زمینه آداب و رسوم ایرانیان و آموزش های لازم را در خصوص مراقبت از طبیعت را به دانش آموزان بدهد . وی گفت: همه دانش آموزان باید مراقب باشند تا در روز  طبیعت محیط زیست را دچار آسیب نکنند و زباله های خود را در طبیعت رها نکنند . روستایی یادآورشد: بنابراین مهمترین کار برای اینکه آداب و رسوم ایرانی به درستی و در مسیر خود قرار گیرد فرهنگ سازی است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن