تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم اقدامات انسانه دوستانه کردستانی ها، نجات مسافران از گل و لای


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تداوم اقدامات انسانه دوستانه کردستانی ها، نجات مسافران از گل و لای سنندج - ایرنا - اقدامات انسان دوستانه مردم استان کردستان در نوروز امسال برای ایرانیان زبانزد بود و این بار مردم شهرستان سقز، مسافران گرفتار در گل ولای را نجات دادند.


به گزارش ایرنا، مردم روستایی در شهرستان سقز در یک اقدام بشر دوستانه، خانواده ای که برای بازدید روستای گردشگری "ترجان" رفته بودند و در گل و لای گیر کرده بودند، نجات دادند.
بخشدار مرکزی سقز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون این موضوع، اظهار کرد:مردم روستای "بیگ اویسی" از توابع بخش مرکزی شهرستان سقز به محض اطلاع، به یاری این مهمانان شتافتند.
سامان عرفانی، افزود: چند روز قبل نیز دو نفر از اکیپ برق رسانی که مشغول تعمیرات در روستاهای مسیر "ترجان" بودند و خودرویشان دچار مشکل شده بود، مردم به آنها کمک کردند.
دهیار روستا نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسیر روستاهای منطقه ما همواره پذیرای مسافران و گردشگران زیادی بوده است اظهار کرد: مهمان نوازی و انسان دوستی این مردم بسیار قابل تحسین است.
مصطفی بداقی یادآور شد: مردم روستا در بحث آبادانی نیز مشارکت بسیار مناسبی دارند و بارها با مشارکت مردم طرح های عمرانی از جمله آبرسانی به سرانجام رسیده است.
این اقدامات چه زمانی که تعمیرکاران در مریوان به مسافران خدمات فنی رایگان ارائه دادند و چه موقعی که در سرمای امسال، مردم شهرهای مریوان و بانه وسائل گرمایشی در اختیار گردشگران قرار دادند، بسیار نیک و پسندیده است.
بی شک تداوم این اقدامات موجب رونق گردشگری در استان می شود و مسافران در برگشت سفیران و مبلغان خوبی برای سایر هموطنان خواهند بود تا آنهایی که انسان دوستی مردم کردستان را فقط شنیده اند به عینه آن را مشاهده کنند.
روستای "بیگ اویسی" در 35 کیلومتری سقز قرار دارد. این روستا دارای 500 نفر جمعیت است و روستاهای در مسیر آن از جمله قلندر و ترجان از روستاهای گردشگری استان کردستان محسوب می شوند.
سقز به عنوان دومین شهر بزرگ کردستان در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.ک/4
7249/6108



13/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن