تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دفاع عراق: آزادی تکریت مقدمه آزادسازی الانبار و نینواست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر دفاع عراق: آزادی تکریت مقدمه آزادسازی الانبار و نینواست تهران -ایرنا - وزیر دفاع عراق اعلام کرد که عملیات آزادسازی شهر تکریت از اشغال تروریست های داعش، درس جالبی برای اداره جنگ های بزرگ بود و این عملیات ما را در آستانه مرحله تازه ای برای آزادسازی استان های الانبار و نینوا قرار داد.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، خالد متعب العبیدی روز چهارشنبه در سخنانی خطاب به مردم عراق، گفت: نیروهای قهرمان شما با پشتیبانی رزمندگان الحشد الشعبی و نیروهای عشایری، پیروزی های بی نظیری به دست آوردند.
وی افزود: آزاد سازی تکریت ما را در آستانه مرحله تازه ای از پیروزی قرار داد و به یاری خداوند به زودی الانبار و نینوا را آزاد خواهیم کرد و سرود آزادی و رهایی سرخواهیم داد.
وزیر دفاع عراق از مردم کشورش خواست صبر و بردباری پیشه کنند و به همکاری خود با ارتش تا رسیدن به پیروزی نهایی و آزادسازی همه مناطق تحت اشغال ترورریست ها ادامه دهند.
گروه تروریستی داعش در جریان پیشروی تابستان 2014 در خاک سوریه و شمال و غرب عراق با اشغال شهرها، شهرک ها و سرزمین های گسترده، مرتکب جنایت های وحشتناکی شده است.
داعش که دست پرورده غرب و برخی از کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه است، تاکنون جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.
از سوی دیگر آمریکا و انگلیس که خود از حامیان تشکیل و تقویت داعش در کشورهای سوریه و عراق به شمار می روند، در پی رخدادهای اخیر مدعی رهبری یک ائتلاف جهانی برای مقابله با این گروه تروریستی شده اند.
شبد**1480** 3404



13/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن