تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798330682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهر کردن‌ها بر سر سریال مهران مدیری شروع شد/ رئیس متخصصان داخلی: حالا مردم به کی اعتماد کنند؟ جوایز قهوه تلخ راهم نداده‌اند!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قهر کردن‌ها بر سر سریال مهران مدیری شروع شد/ رئیس متخصصان داخلی: حالا مردم به کی اعتماد کنند؟ جوایز قهوه تلخ راهم نداده‌اند!
رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران از تحریم مشاهده نکردن سریال «درحاشیه» توسط پزشکان خبر داد و گفت: کسانی که برای یک سریال ۷ تا ۱۰ میلیارد دستمزد می‌گیرند پاسخ دهند مردم بر اثر بی‌اعتمادسازی چنین سریال‌های باید به کدام پزشک مراجعه کنند.
به گزارش نامه نیوز ایرج خسرونیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با انتقاد از سریال «در حاشیه» جدیدترین ساخته مهران مدیری که در ایام نوروز در حال پخش است، اظهار داشت: خوشبختانه این سریال را تماشا نمی‌کنم چون پزشکان در اعتراض به ساخت چنین سریالی مشاهده سریال «در حاشیه» را تحریم کردند.


وی افزود: مدت‌ها آقای مدیری خودش از ناحیه دست بیمار بود و همین پزشکان وضعیت جسمی اش را بهبود دادند، حال این درست است که پس از بهبودی اینگونه جامعه پزشکی را تمسخر کند، البته بنده به هیچ وجه مخالف نقد نیستم و خودم از جمله کسانی هستم که به عنوان رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام‌پزشکی به تخلفات جامعه پزشکی رسیدگی می‌کنم ولی این تخلفات در بالاترین آمار ۵ در هزار است، بنابراین چرا دیگر صنوف به نقد کشیده نمی‌شوند.


رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران با بیان اینکه پزشک، مَحرم بیمار به حساب می‌آید و ساخت چنین سریال‌هایی اعتماد مردم را به جامعه پزشکی از بین می‌برد، عنوان کرد: با چنین تولیداتی اعتماد مردم به پزشکان ایرانی از بین می‌رود، مردم هم که مانند برخی مدیران پول ندارند برای درمان به خارج سفر کنند بنابراین مجبور هستند به همین پزشکانی که با این سریال‌ها مورد هجمه قرار می‌گیرند مراجعه کنند ولی این‌بار بدون اعتماد.


خسرونیا با انتقاد از روند فعالیت‌های کاری مهران مدیری عنوان کرد: چرا کسی از وی درباره جوایز سریال قهوه تلخ که اهدا نکرد و آن سریال را نیمه کاره رها کرد سئوالی نمی‌کند زیرا وی به نرخ روز فعالیت می‌کند حال در برخی مواقع به صورت دستوری و در برخی مواقع برای پول کار می‌کند. بنابراین وی چرا از همین هنرمندان و هنرمندان فیلم طنز نمی‌سازد که تا پول‌شان را دریافت نکنند یا آوازی را نمی‌خوانند یا بر روی سِن نمی‌روند.


رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام‌پزشکی با اشاره به اینکه سریال «در حاشیه» خدمت جامعه پزشکی را لکه دار کرده است، تصریح کرد: متاسفانه ما پزشکان نمی‌توانیم از خود دفاع کنیم، مگر در دیگر صنوف تخلف رخ نمی‌دهد، چرا درباره آنها سریال طنز ساخته نمی‌شود ولی چون جامعه پزشکی مورد توجه مردم هستند اینگونه سریال‌های درباره آنها ساخته می‌شود.


خسرونیا عنوان کرد: سریال «درحاشیه» آقای مدیری ضربه بزرگی به اعتماد مردم خواهد زد، در حالیکه پزشکان به عنوان مَحرم بیمار با ناموس مردم سرکار دارند و نباید چنین سریالی در رسانه ملی که اقشار مختلف مردم مخاطب آن هستند ادامه پخش پیدا کند.


رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران در پاسخ به این مسئله که ولی در سریال «درحاشیه» صحنه‌های مثبتی نیز از عملکرد پزشکان وجود دارد، مثلاً پزشکی پس از تجویز نسخه، مبلغی نیز به بیمار کمک کرد تا داروهایش را تهیه کند، خاطرنشان کرد: بنده این سریال را ندیدم ولی اگر چنین صحنه ای بود واقعیت دارد، ما پزشکانی داشتیم که چنین اقدامات انسان دوستانه ای انجام می‌دادند و حتی با برخی داروخانه‌ها صحبت می‌کردند مبنی بر اینکه اگر بیماری هزینه پرداخت دارو را نداشت داروی وی را تحویل دهند و مبلغ را از پزشک دریافت کنند. ولی این در حالی است که در تمام دنیا خدمات پزشکی به صورت فیلم و سریال‌های مثبت پخش می‌شود تا اعتماد بیماران از بین نرود.


 






۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن