تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حصول توافق هسته‌ای امکان‌پذیر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یک منبع در تیم مذاکره‌کننده آلمان: حصول توافق هسته‌ای امکان‌پذیر است خبرگزاری پانا: هیات مذاکره کننده هسته‌ای آلمان اعلام کرد:‌ مذاکرات با طرف ایرانی بسیار سخت بوده است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۲ فروردين ساعت 17:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا به نوشته روزنامه ایران دیلی، منابع آگاه در هیات مذاکره کننده هسته‌ای آلمان شب گذشته اعلام کردند:‌ مذاکرات با طرف ایرانی بر سر یکسری مسائل مهم باقیمانده بسیار سخت بود. این منابع آگاه همچنین گفتند: فضای مذاکرات پیچیده است و همه مذاکره کنندگان برای دستیابی به یک راه حل قابل اجرا و قابل قبول از سوی تمام طرف‌ها به سختی تلاش می‌کنند. همچنین خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع در تیم مذاکره کننده آلمان گزارش داد که هنوز هیچ توافقی با ایران صورت نگرفته است. این منبع در ادامه گفته است که همچنان حصول توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 امکان پذیر است. به گزارش ایسنا، این در حالیست که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه پیش از این گفته بود بر سر تمام مسائل اصلی در مذاکرات توافق صورت گرفته است و نگارش متن توافق باید آغاز شود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن