تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میلاد تهران بازوی کمکی توسعه گردشگری شهر تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد:
میلاد تهران بازوی کمکی توسعه گردشگری شهر تهران است
قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تنوع برنامه ریزی جشنواره نوروزی برج میلاد تهران گفت: برج میلاد تهران هم اکنون به یکی از بازوان کمکی پایتخت برای توسعه گردشگری شهر تهران تبدیل شده است.

میلاد تهران بازوی کمکی توسعه گردشگری شهر تهران است
به گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، منصور باقرصاد در حاشیه بازدید از جشنواره نوروزی برج میلاد ضمن تبریک سالگرد روز جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال با برنامه ریزی خوب مدیریت شهری، پایتخت به یکی از مقاصد گردشگری مسافران نوروزی تبدیل شده بود و نمی توان گفت که امسال تهران خلوت بود.
 
وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور مسافران از شهرهای مختلف در تهران بودیم تصریح کرد: براساس آمارهای موجود برج میلاد به عنوان یکی از مراکز گردشگری روزانه به طور متوسط 60 هزار بازدید کننده داشت که در برخی از ایام نوروز این آمار افزایش چشمگیری داشته است و این نشان می دهد که مدیریت شهری کار خود را به خوبی انجام داده است.
 
باقرصاد درباره ضرورت برگزاری جشنواره نوروزی برج میلاد تهران توضیح داد:برج میلاد تهران یکی ازیادمان های ملی ایرانیان و یکی از برج های بین المللی است که بسیاری از ایرانیان در شهرهای دور بسیار علاقه مند به بازدید از آن هستند که این فرصت در ایام نوروز بیشتر است و با برگزاری جشنواره نوروزی هم انگیزه های مسافران برای بازدید از این برج بیشتر می شود و هم شاهد فضای تفریحی و شادی حلال خواهند بود.
 
به گفته قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران، در حال حاضر برج میلاد تهران به یکی از بازوهای کمکی برای توسعه گردشگری پایتخت تبدیل شده است و می توان جشنواره نوروزی برج میلاد را به عنوان یک الگو در سایر مراکز تفریحی و گردشگری پایتخت استفاده کرد.
 
وی همچنین پیشنهاد داد: با توجه به استقبال گسترده مردم از غرفه های سوغات و صنایع دستی بهتر است از سال های آینده فضای بیشتری برای این غرفه ها اختصاص داده شود تا مردم به دور از ترافیک و شلوغی و با خیال اسوده از صنایع دستی کشور بازدید و خرید کنند.
 
باقرصاد عملکرد نوروزی برج میلاد تهران خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به استقبال خوب مسافران پیشنهاد می دهم که از سال آینده سایر معاونت های شهرداری تهران به کمک برج میلاد تهران بیایند تا در سطحی وسیع جشنواره نوروزی برج میلاد تهران را برای مسافران و پایتخت نشینان برگزار کنیم.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

استقبال بیش از 10 هزار مسافر از ایستگاه های اطلاع رسانی جنوب شهر
گزارش عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در سال 93
بازدید 1500 گردشگر خارجی از برج میلاد در عید نوروز/اجرای برنامه های خانواده محور در جشنواره نوروزی یادمان ایرانیان
اجرای برنامه‌های نوروزی سال 94 با حفظ حرمت بانوی عظیم‌الشأن اسلام
بوستان جنگلی یاس از 13 فروردین آماده خدمت‌رسانی به مردم است




۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن