تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803182843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی ده روزه والیبالیست های جوان ایران در آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اردوی ده روزه والیبالیست های جوان ایران در آمریکا خبرگزاری پانا: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: قبل از شروع مسابقات جهانی در مکزیک، تیم جوانان اردوی 10 روزه در کشور آمریکا خواهد داشت.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۲ فروردين ساعت 13:09

خبرگزاری پانا+والیبال

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که شهریورماه در کشور مکزیک برگزار می شود، آماده می کند.
دکتر فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال جوانان در تشریح برنامه های آماده سازی این تیم گفت: نخستین اردوی آماده سازی این تیم از 18 فروردین ماه با حضور 19 بازیکن آغاز خواهد شد و تا رقابت های جهانی 10 مرحله اردو خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه مدت برگزاری اردوها بین 10 تا 11 روز خواهد بود، تصریح کرد: دو مرحله از اردوهای آماده سازی 15 روزه خواهد بود و در بین هر اردو نیز سه روز استراحت برای بازیکنان و کادر فنی برنامه ریزی شده است.
سرمربی تیم والیبال جوانان در باره کادر فنی این تیم نیز گفت: بر اساس صحبت های انجام شده حضور مسعود آرمات و عباس علی میر حسینی به عنوان مربیان، طاهر گرافر (مربی بدنساز) و میر ابوالفضل معصوم زاده به عنوان پزشکیار در تیم جوانان قطعی است و اسامی سایر کادر فنی و محل برگزاری نخستین اردو نیز تا 17 فروردین ماه از طریق روابط عمومی فدراسیون والیبال اعلام خواهد شد. دکتر نفرزاده در باره بازی های تدارکاتی این تیم نیز گفت: تا مردادماه اردوی های آماده سازی ادامه خواهد داشت و اگر درخواست مسابقه دوستانه داخلی بود نیز استقبال خواهیم کرد. در نیمه دوم مردادماه اردوی 15 روزه در اروپا خواهیم داشت تا ضمن آماده سازی برای شناسائی نقاط ضعف و قوت دیدارهای دوستانه ای نیز با تیم ملی والیبال جوانان کشورهایی اروپایی برگزار کنیم. وی تاکید کرد: حریفان ایران بعد از مشخص شدن تیم های صعود کننده اروپا به مسابقات قهرمانی جهان و قرعه کشی رقابت های جهانی مکزیک مشخص می شوند و براساس گروه بندی انجام شده بازی های دوستانه بین المللی خود را برنامه ریزی خواهیم کرد. سرمربی تیم والیبال جوانان در ادامه به محل برگزاری مسابقات جهانی مکزیک و تشابه شرایط آب و هوایی این کشور با آمریکا اشاره کرد و گفت: در راستای درخواست رییس فدراسیون والیبال آمریکا برای گسترش همکاری های ورزشی و نزدیکی این کشور به محل برگزاری مسابقات جهانی، تیم ملی والیبال جوانان از اول شهریورماه اردوی یک هفته تا 10 روزه در آمریکا خواهد داشت و با تیم والیبال جوانان این کشور کمپ مشترک برگزار خواهد کرد. نفرزاده تاکید کرد: فاصله مکزیک با ایران بسیار زیاد است و ضرورت دارد برای ایجاد شرایط مناسب آب و هوایی و جغرافیایی برای بازیکنان تیم زودتر به مکزیک اعزام شود به همین دلیل با پیشنهاد اردوی آمریکا موافقت شده است. شهر میزبان مسابقات جهانی فاصله بسیار کمی با محل برگزاری اردوی تیم جوانان در آمریکا دارد و مکاتبات اداری و کارهای اجرایی اخذ روادید برای سفر به آمریکا بعد از تعطیلات نوروزی آغاز می شود. سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در پایان با اشاره به تقویم پرترافیک فدراسیون والیبال برای سال جاری گفت: بعد از تعطیلات نوروز همزمان اردوی آماده سازی تیم های ملی الف و ب مردان، زیر 23 سال مردان و زنان، تیم ملی زنان و تیم های جوانان و نوجوانان پسر آغاز می شود که کار بسیار سنگینی خواهد بود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن