تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرب انصاری : 12 فروردین یکی از روزهای خدایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عرب انصاری : 12 فروردین یکی از روزهای خدایی است شاهرود - ایرنا - بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری ها گفت : یکی از روزهای خوب خدایی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یوم الله 12 فروردین است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، حجت الاسلام مهدی عرب انصاری شب گذشته در آیین گرامی داشت روز جمهوری اسلامی ایران ( 12 فروردین) در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود افزود : با حضور همه جانبه مردم آگاه و بصیر ایران در چنین روزی نظام جمهوری اسلامی انتخاب شد.
وی تاکید کرد: این انتخاب پس از آن صورت گرفت، مردم به رهبری حضرت امام (ره) ریشه های ظلم و استبداد رژیم گذشته و فتنه های استکبار جهانی را در کشور قطع کردند.
وی با بیان اینکه تحول اجتماعی و سیاسی نتیجه تفکر است،اظهار کرد: انقلاب به رهبری امام(ره) در مسیری سخت و دشوار حرکت خود را شروع کرد و به سرانجام خوش رسید که آن حضور مردم در پای صندوق های رای بود.
بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری ها، حضرت امام(ره) را دشمن شناس حرفه ای ذکر کرد و گفت: امام امت دشمن اصلی و حقیقی نظام را می شناخت و برنامه و هدف هم در افق نگاه امام(ره) همراه بود و انقلاب با برنامه حرکت کرد و ماهیت آنهم کاملا اعتقادی و مذهبی بود.
عرب انصاری در ادامه با بیان اینکه با رحلت امام (ره) محبوبیت آن حضرت بیشتر شد، اضافه کرد: خداوند رهبران خردمند را برای همه مکاتب فرستاده است، برخی ها این نعمت را قدر ندانستند ولی مردم ایران قدردان این نعمت ارزشمند که مقام معظم رهبری است، هستند.
وی تصریح کرد که خداوند دید نافذی به رهبری در مسایل مختلف عطا فرموده و آن قدرت دیده بانی قوی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و تحولات بین المللی است.
بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری ها در ادامه با اشاره به مذاکراه تیم هسته ای با گروه 1+5 تاکید کرد: مسئولیت دیپلمات های ایرانی در حالی که گفت و گوها وارد مرحله سرنوشت سازی شده ، خیلی سخت است.
وی افزود: امروز انرژی هسته ای در ایران به سرمایه اجتماعی و ملی تبدیل شده است همه مردم، گروهها ، سازمانها، جناح ها و احزاب نسبت به حفظ این دستاورد اتقاق نظر دارند.
عرب انصاری با تاکید بر اینکه حرمت این سرمایه ملی حفظ و از آن حمایت شود افزود: مذاکره هسته ای مساله فنی و پیچیده ای است دیپلمات های ایرانی باید رشادت، شهامت ، شجاعت و صداقت در حمایت از حقوق مسلم مردم ایران را داشته باشند و به جزییات رهمنودهای رهبری نیز توجه کنند.
وی افزود: امروز بحث استکبار تنها در مسایل هسته ای خلاصه نمی شود، شورای امنیت واقف این مساله است زمان می گذرد آقایان باید مراقب باشند موضوع مذاکره صرفا هسته ای باشد.
این مسئول با تاکید بر اینکه همه مدیون خون شهدا هستند گفت: حق حذف شعار نه شرقی و نه غربی را نداریم چون ذات انقلاب استکبار ستیزی است.
وی ابزار امید واری کرد که با تدبیر دولت و تلاش دیپلماتهای ایرانی و با حمایت مقام معظم رهبری مذاکراه سرانجام خوبی داشته باشد.
عرب انصاری در ادامه با طرح این پرسش فرض کنید تمام مسایل تحقق پیدا کند قرار است پس از آن چه رخ دهد؟ گفت: با اندیشه اقتصاد مقاومتی شعار استقلال اقتصادی نیز تحقق پیدا خواهد کرد .
این مسئول یادآور شد: اگر توافق کاملا عملیاتی شود تاثیر آن در اقتصاد 17 درصد است، نمی تواند تحول بزرگی ایجاد کند زیرا اقتصاد ایران بر پایه اقتصاد بومی و داخلی شکل گرفته است.
وی ادامه داد: تمام تحریم هایی که انجام شد 40 درصد آن مربوط به استکبار ستیزی و 20 درصد مسایل انرژی هسته ای و بقیه مربوط به ... است در حالیکه آنها می خواهند ایران تمام هست و نیست خود را دو دستی تقدیم شان کند. ک2
2047/1859












12/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن