تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819578152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش دمای هوا در یزد/ ترافیک در جاده های استان یزد روان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
کاهش دمای هوا در یزد/ ترافیک در جاده های استان یزد روان است

هواشناسی


شناسهٔ خبر: 2525005 سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
استانها > یزد

یزدـ کارشناس پیش بینی وضعیت هوای استان یزد از کاهش دما در روز جاری و روزهای پایانی تعطیلات نوروز در استان یزد خبر داد. سیدعباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت هوای استان یزد در روز سه شنبه، ۱۱ فروردین ماه، کمی تا قسمتی نیمه ابری در برخی نقاط همراه با بارندگی و رعد و برق خواهد بود.وی عنوان کرد: در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک و در برخی نقاط احتمال وقوع طوفان وجو د دارد و در اواخر وقت امروز شاهد کاهش دما در این استان خواهیم بود.
میرحسینی در مورد پیش بینی های وضعیت هوا در روز ۱۲ فروردین نیز بیان کرد: هوای یزد صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به تدریج با افزایش ابر و از بعد از ظهر در برخی نقاط گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود ضمن اینکه احتمال گرد و خاک و در برخی ساعات بارندگی همراه با رعد و برق وجود دارد.وی در مورد دمای هوای شهرستانهای مختلف استان یزد نیز خاطرنشان کرد: دمای هوا امروز در تفت به پنج درجه و در مناطقی مانند ابرکوه، اردکان، اشکذر و بهاباد به شش تا هفت درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.
میرحسینی در مورد بارندگی ها نیز بیان کرد: بیشترین بارندگی ها در طول ۲۴ ساعت گذشته مربوط به منطقه ده بالا با ۱۲ میلی متر و کمترین مربوط به مروست و مهریز بوده است.اما وضعیت جاده های استان یزد نیز طی ۲۴ گذشته عادی بوده و ترافیک روان است و با رانندگان متخلف برخوردهای جدی از سوی نیروهای پلیس صورت می گیرد.به گفته فرمانده پلیس راه استان یزد، میزان تخلفات و تصادفات مرگبار در استان یزد در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا این لحظه کاهش چشمگیری داشته است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن