تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش:مقابل سوئد برای آخرین بار روی نیمکت تیم ایران می نشینم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کی روش:مقابل سوئد برای آخرین بار روی نیمکت تیم ایران می نشینم تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگوی اختصاصی با یک رسائه سوئدی گفت که در بازی دوستانه ایران مقابل سوئد، برای آخرین بار برروی نیمکت تیم ملی ایران می نشیند.


دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و سوئد امشب (سه شنبه) ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه فرندز استکهلم برگزار می شود.
کارلوس کی روش در این گفت وگو خاطر نشان کرد که استعفا نداده است، بلکه با مسئولان تازه فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسیده است.
کی روش گفت: بارها گفته ام که می خواستم که بمانم و کارم را با تیم ایران ادامه دهم اما در دیداری که با مسئولان تازهی فدراسیون فوتبال ایران داشتم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است این همکاری خاتمه پیدا کند و من از تیم ایران جدا شوم تا آنها بتوانند با دست بازتری برای آینده تیم ملی ایران تصمیم گیری کنند.
این سرمربی 62 ساله پرتغالی چهار سال پیش به سرمربیگری تیم ملی ایران انتخاب شد. او مربیگری در تیم های منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را در کارنامه خود دارد.
کی روش همچنین گفت که بازی دوستانه روز سه شنبه با تیم ملی سوئد، یک بازی تاریخی خواهد بود که به تجربه بین المللی بازکنان ایران کمک بسیاری خواهد کرد.
وی ادامه داد: بازی با سوئد بسیار مهم است؛ چرا که بازیهایی در این سطح به تیم ایران کمک خواهد کرد تا تجربه بیاموزد و از این تجربه در بازیهای رسمی مقابل تیم های رقیب آسیایی مانند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی استفاده کند.
وی گفت: سوئد تیمی قدرتمند است که لژیونرهای باتجربه ای در اختیار دارد. نتیجه این بازی هرچه باشد، یک پیروزی برای فوتبال ایران خواهد بود.
برای بازی روز سه شنبه حدود 40 هزار بلیت فروخته شده است که به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال سوئد، بخش عمده ای از این بلیت ها را ایرانیان مقیم سوئد خریداری کرده اند.
کی روش با اشاره به حمایت گسترده ایرانیان خارج از کشور از تیم ملی گفت:ما هرجا که می رویم از حمایت ایرانیان برخورداریم، در جام ملتهای آسیا در استرالیا ایرانیان زیادی از تیم ملی پشتیبانی کردند و ما احساس می کنیم که هر جا که می رویم، در خانه خود هستیم. ایرانیان بسیار خونگرم و فوتبال دوست هستند و تیم ملی خود را تنها نمی گذارند، امیدوارم که بازی خوبی را در مقابل سوئد انجام دهیم تا جواب این همه محبت را داده باشیم.
ورزشی**1584



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن