تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813224807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کری در باره به نتیجه رسیدن مذاکرات گفت: انشاءالله


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کری در باره به نتیجه رسیدن مذاکرات گفت: انشاءالله تهران - ایرنا - یک پایگاه خبری غربی نوشت که وزیر خارجه امریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از وی در باره به نتیجه رسیدن مذاکرات تا روز سه شنبه پرسید، به فارسی جواب داد و گفت: انشاءالله .


پایگاه خبری پاورلاین نوشت: جان کری وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به این سئوال که از وی پرسید آیا احتمال توافق تا ضرب الاجل فردا وجود دارد در پاسخ گفت ان شاء الله.
برخی سایت ها و رسانه های دیگر خبری از جمله خبرنگار المانیتور در توییتر خود به این پاسخ جان کری به زبان فارسی اشاره کردند و نوشتند که وزیر خارجه امریکا به پرسش یک خبرنگار با زبان فارسی پاسخ داد.
انشاءالله یک واژه عربی است، اما در محاوره فارسی، ایرانیان بیشتر از اعراب از این واژه استفاده می کنند.
روزن در توییتر نوشت: کری در پاسخ به سئوالی درباره چشم انداز دستیابی به توافق تا ضرب الاجل سه شنبه گفت ان شاء الله که یعنی اگر خدا بخواهد.
رسانه ها و شبکه های مجازی در این باره نوشتند: یک دانشجوی ایرانی در سوییس وزیر خارجه امریکا را هنگام خرید شکلات مشاهده می کند و از وی درباره مذاکرات هسته ای می پرسد و کری در پاسخ می گوید ان شاء الله.
اول **1610



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن