تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803846454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ایران همدل و همزبان با دولت، راه پیشرفت کشور را ادامه می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مردم ایران همدل و همزبان با دولت، راه پیشرفت کشور را ادامه می دهند رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی آورده است: ملت ایران همدل و همزبان با دولت، راه پرافتخار پیشرفت و تعالی کشور را ادامه می دهند.


در این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: 12 فروردین یکی از روزهای زرین و درخشان، پرافتخار و تاریخی برای ملت بزرگ ایران اسلامی است؛ روزی عزت آفرین در خاطره و حافظه مردم ایران و حماسه سیاسی بزرگی که توسط ملت معتقد، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی محقق شد.
در ادامه این بیانیه افزوده شده: روزی که خورشید عشق به اسلام، قرآن و ولایت در سپیده دم 12 فروردین در بسترگاه فجر امید و آزادی پرتوافشانی کرد و خونی تازه در رگ های خشکیده جهان اسلام جاری نمود و جانی دوباره بر پیکره اسلام بخشید و روح امید در کالبد تاریخ دمید و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق بر باطل گشت.
در ادامه این بیانیه تصریح شده: دوازدهم فروردین روز تجلی حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی بر مستضعفان جهان است، در این روز ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی با مدد الهی و رهبری پیامبر گونه امام امت (ره) و پاسداری از خون شهیدان، به پای صندوق‏های رأی آمده و با پاسخ کوبنده به همه یاوه گویی‏های استکبار و ایادی آنها، با رأی 2 . 98 درصدی خود ساختار سیاسی و بنیان منحوس رژیم پهلوی را درهم شکست و نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.
در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزوده شده: مردم مسلمان ایران اکنون در مقطع بزرگی از تاریخ که جهان پرشور و شر در هر لحظه مانعی جدید بر سر راه توسعه و رسیدن او بر اوج قله های رفیع ترقی می تراشد، نستوه و استوار تنها بر تحقق آرمان های بلند انقلابی و اسلامی خویش چشم دوخته است.
در این بیانیه گفته شده: ملت ایران به رغم همه خیانت ها، کارشکنی و بهانه جویی‏های دشمنان این مرز و بوم روز به روز به پیشرفت های بزرگ در عرصه های مختلف دست یافته و با گشودن افق های نوید بخش، آینده ای روشن را فراروی بشریت قرار داده و با تمسک به آموزه های قرآن و عترت و به برکت و رهبری حکیمانه، هوشمندانه مقام معظم رهبری و آگاهی، ملتی فهیم، بیدار، آرمان طلب و همیشه در صحنه، همدل و همزبان با دولت؛ راه پرافتخار خود را در پیشرفت و تعالی همه جانبه در زمینه های مختلف خصوصاً در دستیابی به علم نوین هسته ای در عرصه جهانی ادامه می دهد.
در این بیانیه اضافه شده: مردم ایران با آرمان های متعالی شهدا یعنی نظام مبتنی بر ولایت فقیه و مردم سالاری دینی به مثابه الگویی راستین و کارآمد برای اداره سعادت‏مندانه جوامع اسلامی راه خود را به استواری می پیمایند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده: بی تردید ملت سرافراز ایران در سال 1394 در تحقق شعار دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی در انتخابات اسفندماه و تلاش و کوشش مضاعف در عرصه گوناگون توان و اعتقاد خود به ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات خواهد کرد و پیام شکستن حصارهای استبداد و استکبار و مقهور شدن قدرت های شیطانی برابر اراده ملت های حق طلب و عدالت خواه را به گوش همگان خواهد رسانید و ناکامی و شکست دائمی استکبار جهانی را نویدبخش خواهد بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در خاتمه این بیانیه آورده است: ضمن تبریک سالروز 12 فروردین روز مبارک جمهوری اسلامی ایران، مراتب سپاس و قدردانی خود را از مردم ولایتمدار استان که در روزهای آغازین سال نو در پاسداشت و حفظ حریم اهل بیت (ع) و برگزاری محافل و مجالس شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) تلاش کرده و عشق و محبت خود را نسبت به ساحت مقدس کوثر قرآن به نمایش گذاشته اند، دعوت می نماید تا در مراسم مربوط به این روز بیاد ماندنی حضوری گسترده داشته باشند.ک/1
7296/2007



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن