تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815548264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهیار روستای درزیان مریوان به عنوان دهیار نمونه کشوری معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دهیار روستای درزیان مریوان به عنوان دهیار نمونه کشوری معرفی شد سنندج- ایرنا- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان مریوان گفت: دهیار روستای درزیان شهرستان مریوان، از سوی سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور به عنوان دهیار نمونه کشور معرفی شده است.


منصور مرادویسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "خالد پا آهو" دهیار روستای درزیان مریوان در زمینه منابع طبیعی جزو شش دهیار برتر کشور شناخته و در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز از وی تجلیل شد.
او با اشاره به اینکه به مدد طلبیدن مردم، نقطه محوری فعالیت دهیاری ها است، خاطر نشان کرد: شوراها با انتخاب شهردار و دهیار به تنهایی نمی توانند مسائل خود را اداره کنند و باید از مردم کمک بگیرند تا بتوانند مشکلات خود را بر طرف کنند.
معاون فرماندار مریوان تنوع فعالیت ها در شهرداری و دهیاری ها را زمینه ساز بروز خلاقیت های فراوان عنوان کرد و افزود: روش های سنتی برای اداره سازمان ها ناکارآمد است و باید با روش های پیشرفته و نوین بتوانیم هم افزایی و ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم.
او ضمن تبریک این موفقیت به دهیار درزیان مریوان و عوامل دست اندرکار، اظهار امیدواری کرد در زمینه های مختلف دیگر نیز دهیاری های این شهرستان بتوانند بیش از گذشته فعالیت نمایند.
مریوان در 130 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.ک/3
7451/1904



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن