تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرین شاداب سرخپوشان زیر بارش باران/ گابریل پا به توپ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تمرین شاداب سرخپوشان زیر بارش باران/ گابریل پا به توپ شد تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (دوشنبه) خود را زیر بارش باران بهاری و به مدت 100 دقیقه انجام داد.


به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان به مدت 100 دقیقه به طول انجامید. سرخپوشان پس از صحبت های حمید درخشان و گرم کردن بدن ها تمرینات خود را آغاز کردند.
آنان ابتدا بدون توپ گرم کرده و طبق برنامه بدنساز تیم، یکسری تمرینات با توپ را در دستور کار داشتند. بعد از آن کار با موانع انجام شد که در این مرحله، روی تمرینات سرعتی، استارت ها و حرکات انفجاری، جهش ها و رفلکس ها کار شد.
سپس کادر فنی، بازیکنان را به دو گروه سه تیمی تقسیم کرد و فوتبال هدفمند انجام شد. پس از آن تمرینات تاکتیکی در زمین بزرگ به مورد اجرا گذاشته شد. در ادامه، بازیکنان به چهار تیم تقسیم شدند و با رنگ های مختلف و روی برنامه های حمله و دفاع کار کردند . بعد از این مرحله تمرین، یکسری از بازیکنان سرد کردند اما کادر فنی مهاجمان را برای تمرینات اختصاصی و گلزنی نگه داشت و حدود 20 دقیقه آنها اضافه تر تمرین کردند.
هادی نوروزی با هماهنگی کادر فنی و به دلیلی کسالتی که داشت غایب بود. گابریل هم که دیروز دویده بود امروز با توپ کار کرد و در بخشی از تمرینات که در آن درگیری فیزیکی وجود نداشت کار کرد و تمرینات بدنسازی را به صورت کامل در کنار دیگر بازیکنان انجام داد.
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا روز چهارشنبه در نوبت بعدازظهر انجام می شود و سرخپوشان روز طبیعت، 13 فروردین را در چمن مجموعه ورزشی درفشی فر به در خواهند کرد تا برای اولین بازی خود در سال 1394 آماده شوند.
دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، ساعت 16:45 روز جمعه 14 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
ورزشی(1)**1379



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن