تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون بر50 هزارنفر ازنیروهای انتظامی امنیت مناسب رابرای مسافران نوروزی فراهم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی: افزون بر50 هزارنفر ازنیروهای انتظامی امنیت مناسب رابرای مسافران نوروزی فراهم کردند زاهدان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گفت: افزون بر 50 هزار نفر از نیروهای انتظامی با شرکت در طرح نوروزی امنیت و آرامش لازم را برای مسافران فراهم کرده اند.


به گزارش ایرنا سردار سرتیپ حسین اشتری روز دوشنبه در سفر به سیستان و بلوچستان در جمع اصحاب رسانه در زاهدان افزود: خدمات انتظامی به مسافران در ایام نوروز بسیار مطلوب بوده بطوریکه براساس آخرین آمارها افزایش سفرها و کاهش تصادفات جاده ای حاکی ازهمکاری و همرایی خوب مردم با پلیس است.
وی ادامه داد: در ایام نوروز تمامی نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به همراه چندین هزار نیروی کمکی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی انسداد مرزها را مسئله بسیار مهم ذکر کرد و افزود: در این زمینه خوشبختانه در سالهای گذشته تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم که در سال 94 نیز با توجه به اهمیت این مسئله بحث انسداد با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.
اشتری ادامه داد: از آنجایی که در برخی مناطق انسداد مرزها ضرورت دارد برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است و در این راستا کمک مجموعه های دولتی بسیار موثر خواهد بود زیرا خوشبختانه این انگیزه نیز در ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی های انتظامی و همه مجموعه وزارت کشور وجود دارد.
وی همچنین در خصوص تجهیزات اپتیکی و امکانات مورد نیاز انسداد مرزها نیز گفت: این تجهیزات تاکنون افزایش داشته و امسال نیز تجهیزات مراقبتی و امکانات مورد نیاز مرزبانی افزایش پیدا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت و نمایندگان مجلس عنایت ویژه ای به مسئله انسداد مرز دارند امیدورایم مصوبات تصویبی این حوزه عملیاتی شود و بتوانیم از اعتبارات و امکانات در نظر گرفته شده در این زمینه استفاده کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان را مطلوب توصیف کرد و افزود: با بررسی اوضاع امنیتی گذشته استان می توان ادعا کرد که وضعیت امنیت این استان به مراتب بهبود یافته است و مردم در کمال آسایش و آرامش زندگی می کنند.
اشتری ادامه داد: امنیت موجود حاصل خون پاک شهدا و همکاری مطلوب و مناسب نیروهای انتظامی، امنیتی، اعضای شورای تامین، استاندار و همه مردم این استان است.
وی گفت: افزایش شمار گردشگران و سفرهای نوروزی هموطنان به این استان نشان دهنده امنیت و آرامش منطقه است.
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: اگر مقداری نگرانی ناشی از همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان وجود دارد آن هم با تلاش و جدیت نیروهای انتظامی و امنیتی و همکاری خوب مردم بر طرف خواهد شد.
وی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک اشراف اطلاعاتی خوبی بر منطقه داریم و تحرکات و اقدامات اشرار و باندهای قاچاق مواد مخدر به خوبی رصد می شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه که دستگاه های مختلف و نیروی انتظامی دارند امسال بیش ازپیش در این زمینه موفق عمل کرده و مانع تحرک قاچاقچیان سوخت و اتباع غیرمجاز به کشورشویم.
وی هدف از سفرش به سیستان و بلوچستان را بررسی و رفع خلاءهای موجود و مسائل و مشکلات نیروهای مرزبانی و انتظامی ذکر کرد.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود نبود ثبات کامل امنیتی و حراستی در دو کشور افغانستان و پاکستان با اقتدار کامل از مرزهای خویش پاسداری و حراست می کند و همچنین با قاطعیت مانع ورود هرگونه مواد مخدر و اتباع بیگانه غیر مجاز و اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی به داخل کشور می شود.
اشتری ابراز امیدواری کرد با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و همدلی و همراهی مطلوب تمامی دستگاهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی و همچنین غنای فرهنگی بالای مردم ایران اسلامی احساس آرامش و امنیت بیشتر را در سال جدید برای مردم کشور به ارمغان بیاوریم.
به گزارش ایرنا فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز وارد زاهدان شد و پس از نشست با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان به منظور دیدار با مرزبانان و تبریک سال نو عازم برخی مناطق مرزی سیستان و بلوچستان شد.
سردار اشتری قرار است در برخی پایگاهها و پاسگاههای مرزی با مرزبانان دیدار و دقایقی از سال نو را درکنار آنان سپری کند.
7316/6081



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن