تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش ویژه؛ شیخ موسی و یک تخصص بی نظیر!


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: حجت الاسلام دکتر موسی احمدی که در گویش محلی مردمان جنوب استان بوشهر بیشتر با نام "شیخ موسی" معروف است، یکی از 4 نماینده مردم استان بوشهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
حجت الاسلام دکتر موسی احمدی که در گویش محلی مردمان جنوب استان بوشهر بیشتر با نام "شیخ موسی" معروف است، یکی از 4 نماینده مردم استان بوشهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش «استان نیوز»؛ شیخ موسی قبل از آنکه یک نماینده مجلس باشد، یک جنوبی است، یک بوشهری با صفا و خوش صحبت که علی رغم مشغله های فراوان هرگز خود را از مردم دور نگه نداشته است.

حضور مستمر در جمع مردم و استماع دغدغه های آنان، پیگیری مسایل و مشکلات 4 شهرستان جنوبی استان، حضور مستقیم در مباحثات گروهی جوانان، خواه حضوری و خواه  از طریق شبکه های اجتماعی، از وی نماینده ای منحصر به فرد ساخته است.

شاید بتوان احمدی را سیاستمداری مردمی و همیشه در دسترس نامید که در مراودات عمومی و ارتباطات سیاسی مسیری جدید و جدای از آنچه دیگران تجربه کرده اند را گشوده است.






به تمام اینها تجربیات سالها فعالیت اجرایی در مدیریت های مختلف را نیز می توان اضافه کرد که این تجارب ارزشمند امروز در نحوه ارتباط گیری با دولتمردان و سیستم های اجرایی به یاری وی آمده است تا به عنوان یک نماینده موثر، صاحبان قدرت را در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم جنوب استان بوشهر متقاعد سازد.

اما در این میان، آنچه شیخ جنوب را متمایز از دیگران ساخته ، گویا تخصصی است که در کمتر نماینده و یا مسئولی دیده می شود. تخصصی از جنس کوشش های آمیخته با سیاست؛ و درایتی که از نتایج آن می تواند پیش انداختن چندین و چند ساله یک منطقه باشد.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه احتملاً اولین نماینده ای باشد که در مدت زمانی کمتر از 3 سال با فعالیت ها و رایزنی هایش تقسیمات کشوری مناطق مختلفی از حوزه انتخابیه خود را ارتقاء داده باشد، تا در بیست و هفتم تیرماه 1392 با تبدیل روستای دوراهک به شهر، هوشنگ احمدی به عنوان اولین شهردار فعالیت خود را آغاز نموده، و تنها حدود دو ماه بعد در تاریخ ششم مهرماه 1392، با ارتقای شهر آبدان به بخش برای بخشداری آن نیز سرپرست معرفی گردد.

نمی توان این رویدادها را فقط  یک اتفاق ساده دانست، در حالی که همزمان با تبدیل شدن عسلویه به شهرستان به یکباره چاه مبارک که یک روستا بیش نبود در بیست و نهم آذرماه 1391 به مرکز بخش تبدیل می شود.






گفته می شود با پیگیری هایی که این نماینده مجلس داشته است، روستای بهارستان در شهرستان جم نیز تا سال آینده صاحب شهرداری خواهد شد، و اگر در دوازده ماه آتی خبری مبنی بر شهر شدن روستاهای بیدخون و چاه مبارک به گوشتان رسید تعجب نکنید!

این در حالی است که خبرنگار ما از پیگیری های شیخ موسی جهت شهر شدن روستای شهنیاء در شهرستان دیر نیز کسب اطلاع کرده است و ظاهراً در این خصوص نامه نگاری هایی صورت گرفته است.


10 /1 /1394    ساعت : 10:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن