تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820333896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تقاضا برای خرید طلا در بازار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افزایش تقاضا برای خرید طلا در بازار
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: شروع سال جدید همزمان با بحران یمن بود که همین موضوع قیمت نفت را تحت تاثیر قرار داده و منجر به افزایش قیمت آن شده و به دنبال آن قیت طلا افزایش یافت.
 
خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: شروع سال جدید همزمان با بحران یمن بود که همین موضوع قیمت نفت را تحت تاثیر قرار داده و منجر به افزایش قیمت آن شده و به دنبال آن قیت طلا افزایش یافت.
 
محمدکشتی آرای اظهار کرد: شروع سال جدید مصادف با کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت نفت بود و همین موضوع باعث شد که معامله گران به خرید طلا دست بزنند.
 
وی افزود: افزایش تقاضا در بازارهای جهانی باعث شد در شروع سال جدید قیمت طلا در بازارهای جهانی به بالای 1200دلار نیز برسد و همین موضوع باعث افزیش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده و قیمت سکه حدود 3000 تومان افزایش یافت.
 
کشتی آرای با بیان اینکه در حال حاضر و با توجه به تعطیلی بازار، دادوستدها به میزان کمی در حال انجام است افزود: با افزایش قیمت طلا قیمت پلاتین و نقره نیز افزایش یافت و امروز قیمت هر اونس طلا 1199دلار است و قیمت سکه 945هزار تومان و نیم سکه 525 هزار تومان است.
 
وی ادامه داد: قیمت ربع سکه 280 هزار تومان، هر مثقال طلا 415 هزار تومان و یک گرم طلای 18عیار 94 هزار و 500تومان است.
 
رییس اتحادیه طلا و جواهر همچنین به خریداران سکه هشدار داد که حتما از واحد‌های دارای پروانه کسب خرید کنند، چراکه سکه‌های تقلبی قابل پیگیری و رد‌یابی نیستند و به هیچ عنوان واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه سکه‌های تقلبی نمی‌فروشند.
 
کشتی آرای با بیان اینکه فروش سکه‌های تقلبی در واحد‌های غیرمجاز و بدون پروانه کسب انجام می‌شود و این کار خارج از چارچوب قانون نظام صنفی بوده و ارتباطی به واحدهای صنفی دارای پروانه ندارد، اظهار کرد: فروش تمام بسته‌بندی‌های سکه‌ که هولوگرام دارند قابل شناسایی و رد‌یابی هستند. این در حالی است که سکه‌های تقلبی غیرقابل پیگیری و رد‌یابی است.




تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن