تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798280729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشبینی موگرینی از روند مذاکرات/ مسکن های کری برای نتانیاهو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خوشبینی موگرینی از روند مذاکرات/ مسکن های کری برای نتانیاهو


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هنگام ورود به لوزان اعلام کرد: «ما همواره خوش بین هستیم؛ فکر می کنم ما به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم». جان کری در چند روز گذشته ۲ بار نتانیاهو را در جریان مذاکرات هسته ای ایران قرار داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گفتگوهای هسته ای در لوزان سوئیس امروز یکشنبه با دیدار ظریف و کری وزیران امور خارجه ایران و آمریکا از سر گرفته شد. خبرگزاری شین هوا از لوزان گزارش داد، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد، با اینکه برخی نکات دشوار در مرحله پایانی مذاکرات باید حل و فصل شوند، اما طرف ها به دستیابی به چارچوب توافق هسته ای ایران نزدیک شده اند.
دانلود    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این سخنان را قبل از پیوستن وزرای امور خارجه گروه 5+1 به مذاکرات هسته ای ایران در روز یکشنبه بیان کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هنگام ورود به لوزان در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: «ما همواره خوش بین هستیم؛ اگر این گونه نبود، اینجا نبودیم.»
او همچنین گفت:« فکر می کنم ما به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم. از هفته گذشته لحن طرف ها بسیار مثبت شده است؛ اما همچنان برخی نکات وجود دارند که برای حل و فصل آنها باید سخت تلاش کنیم.»
موگرینی افزود:«می توانیم به راه حل هایی دست یابیم که برای همه خوب باشد، راه حل هایی که می تواند تضمین کند ایران هیچ سلاح هسته ای در اختیارندارد، اما در عین حال می تواند به توسعه برنامه هسته ای صلح آمیز بپردازد. فکر می کنم این یک موضع مشترک میان همه طرف های حاضر در مذاکرات است»   این در حالی است که تا فرا رسیدن ضرب الاجل ماه مارس تنها  3روز باقی مانده است. با جدی تر شدن گفتگوها؛ وزیران امور خارجه آلمان، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از دیروز در سوئیس حضور دارند و قرار است وزیران امور خارجه انگلیس، روسیه و چین نیز امروز به مذاکرات بپیوندند تا نشست ایران و 6 کشور در سطح وزیران امورخارجه امشب یا فردا برگزار شود. آقای ظریف امروز علاوه بر ادامه مذاکرات دو جانبه با هیئت آمریکایی با وانگ یی و لاوروف؛ وزیران امور خارجه چین و روسیه هم دیدار خواهد کرد. همزمان با مذاکرات سیاسی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا نیز همچنان به رایزنی درباره مباحث فنی مشغولند.
وزارت امور خارجه روسیه هم اعلام کرد، سرگئی لاوروف و جان کری وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا در گفتگوی تلفنی توافق کردند، روز یکشنبه درباره برنامه هسته ای ایران نشستی دو جانبه برگزار کنند.   جاسوسی جان کری برای بی بی روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در چند روز گذشته 2بار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را در جریان مذاکرات هسته ای ایران قرار داده است.
برابر این گزارش، تایمز اسرائیل نوشت، جان کری روز پنجشنبه گذشته و بار دیگر در روز جمعه با نتانیاهو تلفنی گفتگو کرد و وی را در جریان پیشرفت در مذکرات با ایران بر سر برنامه هسته ای ایران قرار داد. این در حالی است که یک مقام صهیونیست توافق مورد مذاکره با ایران را توافقی مبهم و بد توصیف کرده است.
 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن