تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821042205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای تکلیف سنگین نوروزی و پدربزرگ خوش‌نیت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خاطره نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ ماجرای تکلیف سنگین نوروزی و پدربزرگ خوش‌نیت خبرگزاری پانا:چهاربند یکی از دانش‌آموزان پدربزرگی داشت که ظاهراً‌ با معلم ما از لحاظ همشهری و محل تولد یک ارتباطی داشتند که او را واسطه کردیم و تقریباً حدود 70 درصد از تکالیف نوروزی آن سال را تخفیف گرفتیم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۹ فروردين ساعت 12:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش  به ذکر خاطره نوروزی پرداخت و اظهار داشت: معمولاً در آستانه نوروز همه دارای خاطره هستند همانطور که همه با مدرسه خاطره دارند ترکیب مدرسه و نوروز هم همیشه خاطره‌هایش ماندنی است.
 
وی ادامه داد: معمولاً‌ چانه‌زنی دانش‌آموزان درباره تکالیف نوروزی با معلمان، مهمترین و بهترین خاطره ماست؛ یادم نمی‌رود سال 1349 کلاس چهارم ابتدایی بودم، یک معلمی داشتیم خیلی سخت‌گیر بود و معمولاً‌ تکالیف زیادی به طور روزانه هم می‌داد؛ وی فهرستی برای تکالیف نوروزی ما داده بود که تقریباً‌ مشخص بود دیگر هیچ اوقاتی برای مهمانی رفتن، تفریح کردن و مراسم‌ها و آداب‌ و رسوم عید باقی نمی‌ماند.
 
چهاربند افزود: نهایتاً یکی از دانش‌آموزان پدربزرگی داشت که ظاهراً‌ با معلم ما از لحاظ همشهری و محل تولد یک ارتباطی داشتند که او را واسطه کردیم و تقریباً حدود 70 درصد از تکالیف نوروزی آن سال را به واسطه این پدربزرگ خوش‌نیت تخفیف گرفتیم؛ هیچ وقت یادم نمی‌رود و آن نوروز برایمان نوروز شد.
 
وی اضافه کرد: به خاطر همین هم به همکارانمان خیلی سفارش کردیم که در فعالیت‌های نوروزی، رعایت حال دانش‌آموزان را بکنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای همه دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز سلامتی و موفقیت در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی زندگی‌شان را آرزو می‌کنم؛ امیدوار هستم با توکل به خداوند و مشارکت فعال در فعالیت‌های آموزش و پرورش، رسالت خودشان را در حفظ استقلال و سربلندی میهن عزیزمان که میراث بزرگ امام راحل و شهدا هست، ادا کرده باشند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن