تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814257497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهكده گردشگري زيتون مي توان تحول عظيمي در بخش گردشگري ايجاد کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۲۰ب.ظ)
مديركل تبليغات گردشگري كشور: دهكده گردشگري زيتون مي توان تحول عظيمي در بخش گردشگري ايجاد کند موج - مديركل تبليغات گردشگري كشور گفت:با اشاره به حمايت دولت از بخش خصوصي در سرمايه گذاري در بخش گردشگري، تصريح كرد: مدير دهكده گردشگري زيتون ثابت كرده است كه اگر حمايت از بخش خصوصي صورت گيرد مي تواند تحول عظيمي در بخش گردشگري در كشور ايجاد گند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل تبليغات گردشگري سازمان ميراث فرهنگي كشور در سفري دو روزه به قم از چند مجتمع بين‌راهي پذيرايي و گردشگري در اين استان واز فاز نخست دهكده گردشگري زيتون قم بازديد كرد و با مديران آن گفت‌وگو كرد.
سيد محمد خلدي نصب در حاشيه اين بازديد درگفتگو با خبرنگارما با بيان اينكه امروزه جدب توريست و گردشگر به عنوان يك صنعت پردرآمد در جهان مطرح شده است، اظهار كرد: ايران پتانسيل هاي بسيار زيادي براي جذب گردشگر دارد و ما بايد برنامه ريزي مناسبي براي بهره وري لازم از اين صنعت پرسود داشته باشيم.
وي با اشاره به حمايت دولت از بخش خصوصي در سرمايه گذاري در بخش گردشگري، تصريح كرد: مدير دهكده گردشگري زيتون ثابت كرده است كه اگر حمايت از بخش خصوصي صورت گيرد مي تواند تحول عظيمي در بخش گردشگري در كشور ايجاد كند.
مديركل تبليغات و بازاريابي گردشگري كشور با بيان اينكه استان قم پتانسيل هاي خوبي در جذب گردشگر داراست كه تا به حال مغفول مانده بود، افزود: وجود بارگاه كريمه اهل بيت(س) و مسجد مقدس جمكران هر ساله ميليون ها زائر را به سمت خود جذب مي كند كه با اندكي سرمايه گذاري در بخش گردشگري و احداث محيط هاي آرامبخش و جذاب مي توان ماندگاري اين مسافران در استان را افزايش داد و به رونق اقتصادي قم كمك بسيار زيادي كرد.
حامد حجازي مدير دهكده گردشگري زيتون نيز در حاشيه اين بازديد با بيان اينكه اين دهكده در مساحتي بالغ بر 82 هكتار احداث خواهد شد، اظهار كرد: در فاز نخست آن كه در مدت 64 روز احداث شده است بالغ بر 70 هزار متر محوطه سازي و بيش از 18 هزار متر بنا احداث شده است كه يكگ ركورد كم نظير در خاورميانه بشمار مي رود.
وي ادامه داد: در فاز نخست اين مجموعه پارك كروكوديل، شهركباب، گلخانه توريستي، رستوران سنتي، شهربازي سرپوشيده، سالن نمايش و بيش از 123 واحد تجاري افتتاح شده است كه هركدام از اين بخش ها داراي ويژگي هاي منحصر بفردي است.
لازم به ذكر است دهكده گردشگري زيتون قم در كيلومتر 15 اتوبان قم – تهران واقع شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن